Ylisuuret vaatteetko nyt muotia?
Etsin eilen nettikaupoista siistejä työvaatteita, mutta en mistään löytänyt tavallisia vaatteita. Onko nuo leveälahkeiset housut, ylisuuret paitapuserot ja bleiserit teidän mielestä kauniita? Hihat roikkuu sormenpäissä ja lahkeet laahaa maata. Itse 158 senttisenä tiedän, että paitapuseron helma minulla roikkuisi polvissa. Siis mistä ostatte ihan tavallisia vaatteita? Tuskastuttaa taas tää muoti!
Kommentit (4)
Tavallinen vaate? Mitä se on? Jokainen kokee sen erilailla.
Itse pidän ylisuurista vaatteista, koska IBS sairastavana on mukavempi olla rennoissa vaatteissa.
Kerro minkälainen vaate on makuusi, niin ehkä joku antaa vinkkiä nettikaupasta.
Olin pitkään ylipainoinen ja nyt kun sain kaksi/kolme vaatekokoa laihdutettua, pitäisi edelleen pukeutua säkkeihin! Olen todella ylpeä kropastani ja haluaisin pukeutua kauniisti, mutta nämä nykyvaatteet roikkuvat päällä ja kaikki löytyneet muotoni jäävät piiloon! Tai onhan noiden roikkuvien rinnalla napapaidat tulleet takaisin, mutta kun se on juuri vatsan seutu, jossa entiset kilot näkyvät löysänä nahkana🥴
Olen löytänyt muutaman suht normaalin paidan sheinistä, mutta vaatii harjaantunutta silmää löytää itselle sopiva malli ja koko...
Eikö noita tavallisia vaatteita ole ihan joka nettikaupassa? Mä kyllä löydän aina sellaisia perusvaatteita.
Se on nyt muatiii !!! Kysy vaik teineiltä