Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko asuntolainallisia joilla korontarkistuspäivä ollut ja noussut menot?

Vierailija
15.07.2022 |

Paljon tuli?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesäkuun lopussa, parikymppiä tuli lisää, lainaa jäljellä 160 tuhatta

Vierailija
2/9 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelen elokuuta, toivottavasti euribor jatkaa hyörimistä alle 1%...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6 kk euribor ja vanha sopimus joka mahdollistaa negatiivisen viitekoron. Korontarkistus oli toukokuussa jolloin korko oli vielä miinuksella mutta ei enää niin paljon. Koron osuus nousi n. 20 euroa. Lainaa jäljellä 70 tuhatta. Seuraava tarkistus marraskuussa.

Vierailija
4/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 6 kk euribor ja vanha sopimus joka mahdollistaa negatiivisen viitekoron. Korontarkistus oli toukokuussa jolloin korko oli vielä miinuksella mutta ei enää niin paljon. Koron osuus nousi n. 20 euroa. Lainaa jäljellä 70 tuhatta. Seuraava tarkistus marraskuussa.

Eikö tarkastus ole aina sama kuu&päivä?

Vierailija
5/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten voi olla, jos koron tarkistus 6kk välein? :D

Vierailija
6/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Kuuden kuukauden euriborissa tarkistus on tasan kuuden kuukauden välein, kolmen kuukauden euriborissa kolmen kuukauden välein jne.

Vierailija
7/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nousi 25e/kk, kesäkuun alkupuolella oli tarkistus. Lainaa jäljellä 62000e.

Vierailija
8/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa oli, kokonaiskorko nousi 0.9 jotain. Mulla piteni vain laina-aika, 1,5 v lisää. Jossain välissä muutan ehkä annuiteetiksi varmaan.

Vierailija
9/9 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen aikoihin oli, juuri silloin kun korot oli korkeimmillaaan. 1,1 % tuli lisää maksettavaa.