Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten radio voi mennä itsestään päälle, vaikka olen yksin kotona ja en ole koskenut siihen

Vierailija
15.07.2022 |

Veikkauksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppoa alkoi harmittamaan henkimaailman kanavat. Päätti tulla sinne

Vierailija
2/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist-ilmiö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövirrassa on ollut pieni virtapiikki, joka on käynnistänyt radion

Vierailija
4/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut päällä mutta siihen on vaikuttanut joku häiriö, joka poistuu? Tällainen voisi olla ainakin vanhemmissa radioissa.

Vierailija
5/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kerran kompuutteri itsestään päälle. Istuin vieressä enkä koskenut mihinkään nappeihin. Kerrostalossa asuin silloin

Vierailija
6/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonutkin tämän täällä joskus. Minun radioni oli sellainen että piti kitkutella katkaisijaa välillä, ja ajoittain lakkasi kuulumasta kunnolla. Olin kuunnellut joskus viikkoa aiemmin, ja varmaan unohtanut kääntää kiinni kun oli lakannut.

Olin syömässä ja yhtäkkiä vain kuului kssshhh... presidentti Mauno Koivisto on kuollut....

Vierailija
7/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua oikeaa kummitusta. Meillä asuva aukoo voimalla ovia, heiluttelee verhoja, siirtelee yhtä lusikkaa kahvipannun viereen (jäänyt kameralle kii)

Vierailija
8/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sieltä radiosta kuului? Himin "Your sweet six six six"? Rollareitten "Sympathy for the Devil"? Suomalaista iskelmää? Sää ja valuuttakurssit?

Vierailija
9/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häirikköhenki, joka teki kaikkea mahdollista. Asioita tuhoutui, putoili, laitteita meni päälle, tuli outoja musiikkeja jne. 

Kyseessä vanha tontti ja vanhat asiat siellä. Kuuden vuoden jälkeen alkoi nämä tapahtumat jo ahdistaa, ja ei enää jaksanut kaikkea paranormaalia. Pyysin apua yhdeltä papilta ja sain sitä, nyt tilanne rauhoittunut. 

Vierailija
10/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla o!i myös käynyt niin että oli johto seinässä mutta ei päällä sitten kävin ja tulin niin ihmettelin kun oli radio päällä ja kanavalla jota en edes kuuntele. Sitten jätin välillä tarkoituksella radion päälle ja kanavalle jota yleensä kuuntelin. Jos halusi kuunnella musiikkia. On heilutellut erilaisia asioita ja nyt alkanut tuoda mulle höyheniä.

Vierailija
11/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt mikouuni itsestään käyntiin. Mitä, jos en olisi ollut kotona?

Vierailija
12/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee yksi TV päälle aina sunnuntaisin kello 12, mikäli on jättänyt herätevirran päälle. Mikä lie atomikellon, mittalaitteet tms. signaali sen käynnistää ja aina volume 29:llä, eli s...tanan kovalla.

TV on kymmenisen vuotta vanha ja tuo käynnistyminen alkoi kolme vuotta sitten.

Vierailija
13/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee yksi TV päälle aina sunnuntaisin kello 12, mikäli on jättänyt herätevirran päälle. Mikä lie atomikellon, mittalaitteet tms. signaali sen käynnistää ja aina volume 29:llä, eli s...tanan kovalla.

TV on kymmenisen vuotta vanha ja tuo käynnistyminen alkoi kolme vuotta sitten.

Meinasin kysyä onko suvusta poistunut kolmisen vuotta sitten joku läheinen kunnes tajusin ettei nämä mene aina yksyhteen. Tääkin meidän tuli yhtenä päivänä tänne. Jos ei tee tuon kummempaa antaisin olla.

Vierailija
14/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua oikeaa kummitusta. Meillä asuva aukoo voimalla ovia, heiluttelee verhoja, siirtelee yhtä lusikkaa kahvipannun viereen (jäänyt kameralle kii)

Ei siirtele.

Vierailija
15/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen radio. Siinä ei se päälle/pois/herätys -nappula toimi oikein kunnolla, sitä saa vähän kitkuttaa ja vitkuttaa. Kanavanväänninnappi toimii välillä, mutta on aika vaikea saada kanava kohdilleen, sekä volumenappi välillä laittaa äänen pois kokonaan ja välillä kuuluu vaan liian lujalla. Tämä voi justiin mennä itsekseen päälle ja pois mitä mystisimmin. 

Veikkaan jotain kosketushäiriötä radion johdotuksissa.

Vierailija
16/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaita kaukosäätimiä naapureilla?  Onhan sitä nykyään kaikenlaista teknistä vemplettä ja toimintasäde laaja.

Vierailija
17/17 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siirtele.

Uskon ennemmin kameraa kuin sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi