Nuoruuden rakkauden kuulumiset, miten saisin tietää?
Vuosikymmeniä vanhaa asiaa muistelen. Nyt kun olen jäänyt yksin, on voimistunut ajatus saada tietää mitä nuoruudenrakkaudelle kuuluu. Elääkö edes? En kuulu facebookiin tms. Nykyään ei saane myöskään osoite-ym.tietoja tietosuojan takia. Lisäongelmana se, että hänellä jo tuolloin luultavasti useita nimikaimoja täällä (Pohjois-Savossa). Tiedän hänen nimensä, ehkä syntymäkuntansa, ikää en tiedä mutta arvion voisin antaa. Silloin kauan sitten kun puhuttiin, ei sanonut syntymävuotta mutta sanoi syntyneensä "joskus" kesäkuun alkupuolella. Miten saisin tietää hänen elämästään? Missään tapauksessa en tunkeutuisi ja ottaisi noin vaan yhteyttä, paitsi ehkä ottaisin, jos saisin tietää hänen olevan yksin.
Kommentit (2)
Kiitos vastauksesta. Voin ehkä yrittää kokeilla, vaikka Facebook on minulla ihan "tuntematon maailma," sinne en ole eri syistä johtuen halunnut koskaan liittyä.
Älkää naurako, mutta ehdin jopa miettiä yksityisetsivän palkkaamista ottamaan selvää nuoruuden rakkaudestani. Hällä olisi varmaan omat konstit tietojen saamiseen.
Olen kai vähän höpsö, mutta sitä se yksinäisyys teettää. Ap.
Mene Facebookiin tekaistulla profiililla. Siellä voit selata näkyykö häntä.