Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri uskoo tosissaan, että korona karkasi labrasta ja oli suunniteltu juttu

Vierailija
15.07.2022 |

Höpöttää Great Resetistä ja väittää että eliitti mm. Maailman talousfoorumi on tämän takana.

Miten ihminen voi mennä noin sekaisin? Mitä tekisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sit alkas

Vierailija
2/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan satavarmaa, että korona karkasi laboratoriosta. Itse en usko, että se olisi tahallaan päästetty irti tai keinotekoisesti tuotettu. Sen sijaan uskon möhläykseen ja surkeisiin turvaohjeisiin ja riittämättömään varustukseen. On ihan varma, että labrassa tutkittiin viruksia. On täysin varma, että jonkun ups, voi hemmetti, mihin se oikein joutui -tyyppisen töppäyksen takia virus pääsi ulkomaailmaan. On liian uskomaton yhteensattuma, että sattumoisin samassa kaupungissa, josta virus karkasi, on labra, joka sattumalta tutki kyseistä virusta mutta joka muka ei olisi viruksen leviämisen lähde? Totta kai se oli, kaikki muu olisi ihan liian villiä sattumaa. Silti: luonnonvarainen virus, jota labra tutki. Ei salaliittoa, ei kieron älyn tuottamaa katalaa suunnitelmaa. Ihan vaan sitä samaa kuin ennenkin. Töppäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Että ei olisi käteistä. 1984.

Vierailija
4/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa tai ei, mutta kyllä koronaviruksia tutkitaan todnäk kaikissa yliopistokaupungeissa, jos ovat yhtään biotieteisiin kallellaan. Ei siis siihen kannata liikaa panostaa että sattui olemaan juuri siellä.

Onko sillä sitten väliä oliko villivirus karannut labrasta vai siirtynyt muuten vain eläimestä ihmiseen? Ei varmaan muuten kuin että parannetaan laboratorion työskentelykäytäntöjä, mutta ne ohjeet on oikeasti jo hyvällä tolalla valmiiksi, ja ihmiset tulee jatkossakin tekemään virheitä ohjeistuksista huolimatta. Eli mitä sitten, tuli ja oli ja kärsittiin kun kaikki oli sitä mieltä että +80-vuotiaiden monisairaiden elämä on yhtäkkiä huomattavasti (rahallisesti) arvokkaampaa kuin mitä yhteenkään yksittäisen henkilön lääkehoitoon on tähän mennessä voitu ns. järjellisesti kustantaa.

Vierailija
5/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta puhuu kaveris.  Koronan  ja sodan varjolla saadaan kansakunnat tuhottua ja lopuksi tarjotaan ratkaisua jossa et omista mitään mutta olet onnellinen. Great reset.

Vierailija
6/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se karkasi laboratoriosta. Olisi liian suuri sattuma, että se olisi muuten vaan alkanut Wuhanista, jossa on alan tutkimuslaboratorio.

Se laskettiinko se liikkeelle tarkoituksella on eri juttu. Itse en siihen usko.

Vierailija
7/7 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen päättänyt suhtautua niin, että kaikki saa uskoa mitä tahtoo. En yritä "saada järkiinsä" ketään, koska se on turhaa ja toivotonta, mutta keskustella voin, jos se järkevästi onnistuu (usein kyllä ei, kun vastapuolella on keskustelussa tunteet niin vahvasti mukana). Voin sopia ystäväni kanssa että kumpikaan ei yritä käännyttää toista. Voimme puhua muista asioista. Kerron etten usko noihin juttuihin mutta jos hän uskoo, minulle se on fine. Toivon, että hän pystyy suhtautumaan samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi