Kuinka monta päivää tai viikkoa cityvihreä selviäisi oikeassa luonnossa? Veikkauksia!
Miten hankkisi ravintonsa ja suojansa siellä?
PS: Betoniviidakossa cityvihreä on kuin kotonaan, mutta sitä ei nyt kysytä...
Kommentit (33)
Riippuu vuodenajasta. Talvella tuskin paria päivääkään?
Viikkoja. Merkittävästi pidempään kuin maaseudun muka luonnon kanssa yhtä oleva itsestään liikoja luuleva lippispääautosankari.
Ehkä muutaman päivän kituisi ennen kuin kokisi surkean kuoleman...
Minä selviäisin aika pitkään, ympäri vuoden. Eräopas ja siksi kun olen ja paljon vietän aikaa luonnossa, viikkosotalla ympäri vuoden.
Nyt ainakin selviäisi ihan juurilla, sienillä ja marjoilla pitempäänkin. Jos on esim. vegaani, joka ei syö lihaa eikä kalaa.
Olen saanut sissin koulutuksen ja harrastan eräillä, että veikkaan, että paremmin kuin 90% suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin selviäisi ihan juurilla, sienillä ja marjoilla pitempäänkin. Jos on esim. vegaani, joka ei syö lihaa eikä kalaa.
😭
Söisin varmaan myrkkysieniä tai kuolisin janoon. Mitä sitten? Ihminen ei kuulu enää luontoon vaan voisi jättää sen rauhaan.
tunteja olen selviytynyt puistossa. nykyään siellä voi olla kanadanhanhen kakkaa. ne kaikki pitäisi tappaa
Onneksi eivät edes kokeile moista... Betoniviidakossa pössyttelevät mieluummin...
Mikähän sunkin ja sun kaltaistenkin ongelma on, että jaksetaa inistä jostain vihreistä kaiket päivät netissä. Eikö oikeesti oo mitään kehittävämpää tekemistä?
Ensimmäinen vuorokausi kuluisi ainakin itkupotkuraivareissa kun puhelimessa ei kenttää/akku loppu, hyttysiä joka puolella, on nälkä ja jano, vaatteet likaiset, hikiset ja haisee, jalkapohjat rakkuloina, nilkat nyrjähtänyt citykengissä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muutaman päivän kituisi ennen kuin kokisi surkean kuoleman...
Joku perus marketista makkaraa metsästävä bmi 32 landejunttihan pärjäis niin samperin hyvin eräluonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eivät edes kokeile moista... Betoniviidakossa pössyttelevät mieluummin...
Persut ja kokoomushan haluavat pössyttelyn lailliseksi, joten mikä ongelma?
AP ei kestäusi 1/2 h jos ei pääsisi runkkaamaan pojan ääressä ja juomaan kaljaa.
Olen kaupunkilainen ja äänestän vihreitä. Pidän luonnosta mutta vaikka kövelen ja pyöräilen paljon ja osan siitä keskuspuistossa, en ole tottunut liikkumaan erämaassa ainakaan merkityn polun ulkopuolella.
Varmaan hypotermia iskisi ellei olisi heinäkuu, jossa tapauksessa kuolisin janoon. Olen myös nopea eksymään.
En kyllä näe mitään ongelmaa tässä. Kannatan kovia toimia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi ja luonnon monimuotoisuuden aäilyttämiseksi, vaikka kaupunkilainen olenkin.
Palstan vihervassarihullu täällä , moi!
Noin vartin jonka jälkeen ahdistutaan hakeudutaan terapiaan kun ei ole palveluita ja joutuisi itse tekemään asioita. Mutta sitä emme koskaan saa tietää varmaksi kun veronmaksajien maksama julkinen liikenne ei kulje oikean luonnon luokse suurimmista kaupungeista
Entäs itse? Tai kuka tahansa peruskaupunkilainen. Tai maalainen.