Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta päivää tai viikkoa cityvihreä selviäisi oikeassa luonnossa? Veikkauksia!

Vierailija
15.07.2022 |

Miten hankkisi ravintonsa ja suojansa siellä?
PS: Betoniviidakossa cityvihreä on kuin kotonaan, mutta sitä ei nyt kysytä...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs itse? Tai kuka tahansa peruskaupunkilainen. Tai maalainen.

Vierailija
2/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodenajasta. Talvella tuskin paria päivääkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja. Merkittävästi pidempään kuin maaseudun muka luonnon kanssa yhtä oleva itsestään liikoja luuleva lippispääautosankari.

Vierailija
4/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutaman päivän kituisi ennen kuin kokisi surkean kuoleman...

Vierailija
5/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selviäisin aika pitkään, ympäri vuoden. Eräopas ja siksi kun olen ja paljon vietän aikaa luonnossa, viikkosotalla ympäri vuoden.

Vierailija
6/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin selviäisi ihan juurilla, sienillä ja marjoilla pitempäänkin. Jos on esim. vegaani, joka ei syö lihaa eikä kalaa.

Vierailija
7/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sissin koulutuksen ja harrastan eräillä, että veikkaan, että paremmin kuin 90% suomalaisista.

Vierailija
8/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin selviäisi ihan juurilla, sienillä ja marjoilla pitempäänkin. Jos on esim. vegaani, joka ei syö lihaa eikä kalaa.

😭

Vierailija
9/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkit söisivät päivässä.

Vierailija
10/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin varmaan myrkkysieniä tai kuolisin janoon. Mitä sitten? Ihminen ei kuulu enää luontoon vaan voisi jättää sen rauhaan.

Vierailija
11/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteja olen selviytynyt puistossa. nykyään siellä voi olla kanadanhanhen kakkaa. ne kaikki pitäisi tappaa

Vierailija
12/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät edes kokeile moista... Betoniviidakossa pössyttelevät mieluummin...

Vierailija
13/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sunkin ja sun kaltaistenkin ongelma on, että jaksetaa inistä jostain vihreistä kaiket päivät netissä. Eikö oikeesti oo mitään kehittävämpää tekemistä?

Vierailija
14/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vuorokausi kuluisi ainakin itkupotkuraivareissa kun puhelimessa ei kenttää/akku loppu, hyttysiä joka puolella, on nälkä ja jano, vaatteet likaiset, hikiset ja haisee, jalkapohjat rakkuloina, nilkat nyrjähtänyt citykengissä.

Vierailija
15/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä muutaman päivän kituisi ennen kuin kokisi surkean kuoleman...

Joku perus marketista makkaraa metsästävä bmi 32 landejunttihan pärjäis niin samperin hyvin eräluonnossa.

Vierailija
16/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi eivät edes kokeile moista... Betoniviidakossa pössyttelevät mieluummin...

Persut ja kokoomushan haluavat pössyttelyn lailliseksi, joten mikä ongelma?

Vierailija
17/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei kestäusi 1/2 h jos ei pääsisi runkkaamaan pojan ääressä ja juomaan kaljaa.

Vierailija
18/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupunkilainen ja äänestän vihreitä. Pidän luonnosta mutta vaikka kövelen ja pyöräilen paljon ja osan siitä keskuspuistossa, en ole tottunut liikkumaan erämaassa ainakaan merkityn polun ulkopuolella.

Varmaan hypotermia iskisi ellei olisi heinäkuu, jossa tapauksessa kuolisin janoon. Olen myös nopea eksymään.

En kyllä näe mitään ongelmaa tässä. Kannatan kovia toimia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi ja luonnon monimuotoisuuden aäilyttämiseksi, vaikka kaupunkilainen olenkin.

Vierailija
19/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vihervassarihullu täällä , moi!

Vierailija
20/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vartin jonka jälkeen ahdistutaan hakeudutaan terapiaan kun ei ole palveluita ja joutuisi itse tekemään asioita. Mutta sitä emme koskaan saa tietää varmaksi kun veronmaksajien maksama julkinen liikenne ei kulje oikean luonnon luokse suurimmista kaupungeista