Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia terapeutti ei osaa auttaa, jos sanon, että minua harmittaa, etten saa olluksi toimelias?

Vierailija
15.07.2022 |

Ei osaa ottaa selvää osaamattomuuden syistä eikä parantaa niitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman juuret kuitenkin juontavat lapsuuteeni nimittäin. Joko niin, etten ole toimelias luonne ja siksiharmittaa, kun minut hämättiin lapsena olemaan sitä pakolla ja nyt en tiedosta asiaa TAI niin, että voisin ollakin toimelias, mutta minua lannistettiin sen osalta pakottamalla tekemään paljon asioita, joista en nauttinut ja siksi en ole toimelias enää TAI jokin muu lapsuudenkotiini liittyvä syy.

Ap

Vierailija
2/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko äitihullu on aloittanut terapian?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta TIEDÄN, että terapeutti ei osaisi auttaa. Been there. Kyseisen ongelman mm. kanssa.

Ap

Vierailija
4/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla provo. Mikään terapia ei onnistu sillä, ettei itse mukana tee "työtä" muuttaakseen jotain paremmaksi tai hyväksi. Ei terapeutti mikään ihmeiden tekijä ole. 

Vierailija
5/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että olet päätynyt pohtimaan asian syitä. Terapeutti ei osoita ongelman syytä (koska ei itse aina itsekkään tajua mistä johtuu) vaan juuri johdattelee ajattelemaan ja löytämään ratkaisuja itse

Vierailija
6/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että olet päätynyt pohtimaan asian syitä. Terapeutti ei osoita ongelman syytä (koska ei itse aina itsekkään tajua mistä johtuu) vaan juuri johdattelee ajattelemaan ja löytämään ratkaisuja itse

Ei. Terapeutin pitäisi osata psykologiaa ja psyykkisiä asioita sen verran, että on niissä viisaampi kuin maallikko, eli maksaja.

Ap

Vierailija
7/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla provo. Mikään terapia ei onnistu sillä, ettei itse mukana tee "työtä" muuttaakseen jotain paremmaksi tai hyväksi. Ei terapeutti mikään ihmeiden tekijä ole. 

Ei asiakas voi sitä terapeutin työtä tehdä. Terapeutin pitää olla opiskellut psykologiaa ja psyykkisten vaikuttimien syitä niin, että kykenee AUTTAMAAN asiakastaan.

Ap

Vierailija
8/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua voi kukaan auttaa....

Vierailija
9/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt vaan kävisit kuuraamassa sen vessanpyttysi.

Vierailija
10/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mitään tarvi saadakaan aikaiseksi, kun voit nyt miljoonaperijättärenä teettää muilla hommat.

Vierailija
11/11 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta TIEDÄN, että terapeutti ei osaisi auttaa. Been there. Kyseisen ongelman mm. kanssa.

Ap

Mikään terapeutti ei voi poistaa laiskuutta. Itse on siihen hommaan ryhdyttävä tai oltava vaan sitten saamaton. Terapeutti ei ole taikuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme