En pidä siitä että nännejäni näykitään, olenko poikkeus?
Olen nainen ja en ole koskaan pitänyt nännien imemisestä saati sitten hampailla näykkimisestä, minulla on todella herkät nännit. Tapailemani mies jaksaa muistuttaa miten outo nainen olen, kuulemma kaikki muut naiset rakastavat sitä. Suorastaan suuttui eilen kun yritti väkisin imeskellä tissejäni ja jälleen kerran sanoin että minulla se ei vaan tunnu hyvältä ja jännitän koko ajan että sattuu.
Olenko siis tosiaan niin kummallinen poikkeus?
Kommentit (14)
Vaimollani on aina ollut kohtuu isot tissit. Ei ole koskaan tykännyt niiden puristelusta eikä nännien imemisestä. Liian herkät nännit. Minua ei ole haitannut, kun en tisseistä ole välittänyt muutenkaan. Pylly ja varsinkin pillumiehiä. Ihan on riittänyt kun olen saanut keskittyä pilluun. Itse asiassa olen aina tykännyt pienistä tisseistä ja leveistä päärynänmuotoisista pyllyistä.
En todellakaan tykkää, sehän sattuu.
Sinuna miettisin kannattaako tuollaista miestä tapailla, erittäin epäkunnioittavaa käytöstä kaikkein herkimmällä alueella. Itse lopettaisin tapailun todellakin, koska osoittaa miehen olevan täysin epäsopiva seksiin ja tuskin on mikään helmi muutenkaan.
Muutenhan rintojen kohtuu hyväily on ihan kivaa.
Olette outoja 90% naisista tykkää nännien imemisestä ja 50% jopa siitä että niihin laitetaan nipistimet kiinni kun ollaan sidottuna sänkyyn.
Ai ette tykkäisi tästä?
https://www.pictoa.com/albums/bdsm-and-submission-452278/7453745.html
Vierailija kirjoitti:
Olette outoja 90% naisista tykkää nännien imemisestä ja 50% jopa siitä että niihin laitetaan nipistimet kiinni kun ollaan sidottuna sänkyyn.
Olisi kiva nähdä tutkimuksen lähde?
Et ole poikkeus. Auts Auts ja Auts. Itsellä super herkät nännit. Välillä paitakin sattuu. Olen miettinyt että laastaroisin nännit, niin pääsisi vähemmällä. Omalle ukollekin pitää asiasta muistuttaa. Saa tisseihin koskea ja puristaa, mutta nänneille rauha.
Kaikki on erilaisia jotkut nyt tykkää, kun niitä potkitaan munilla ja jotkut taas ei. Sama nännien kanssa. Onko sitä niin vaikea ymmärtää.
Et ole poikkeus, varsinkin ennen kuukautisia nännit ovat hyvin arat. En antaisi kenenkään hammastella nännejäni, varmaan vahingossa potkaisisin, jos noin tehtäisiin varoittamatta.
Minusta on paha red flag, jos mies koettaa saada sinut tekemään jotain mistä et pidä. Tässä tapauksessa siis sillä verukkeella, että muutkin muka pitävät. Joku tosiaan voi pitää vaikka ruoskimisesta ja suuhun sylkemisestä, mutta ei se tarkoita, että sinun pitäisi pitää. Kehottaisin varmaan etsimään sopivampaa seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on erilaisia jotkut nyt tykkää, kun niitä potkitaan munilla ja jotkut taas ei. Sama nännien kanssa. Onko sitä niin vaikea ymmärtää.[/quote]
Kaksi yhtä huonoa vaihtoehtoa eli on sen verran yksinkertainen, ettei tosiaankaan ymmärrä tai toinen vaihtoehto: koettaa painostaa tekemään asioita mitä ap ei halua.
Et ole kummallinen. Toiset ei vaan tykkää. Itsekään en, tuntuu pahalta. Tuo miehesi on outo, laita menee.
Imeminen ja koskeminen kovempaakin on kivaa, mutta ei kyllä pureminen. Nänninipistimet myös olen halunnut. Mutta tietenkään kaikki ei tykkää kaikesta...
Vaimon nännit todella arat kosketukselle. Kolme imettänyt mutta eivät ole karaistunut siitä huolimatta.
Et ole poikkeus, en minäkän tykkää saati nauti.
Tykkäiskös mies jos sen nännejä näykkis hampaillaan? En usko.