Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei lainkaan pahoinvointia?!

20.10.2006 |

Tiedän kyllä, että joillain ihmisillä ei tule lainkaan pahoinvointia, mutta itselläni ei ole edes ollut etomista. Ruokakin on maistunut hyvin. Ainoa oire on se, että maha kasvaa ja väsyttää. Nyt menossa rv16.

Onneksi on jo pari ultraa ollut, joten tietää, että kaikki on ok. Silti mietityttää, että onko kaikki ok....edellisessä raskaudessa oksentelin vielä näillä viikoilla 3-5 krt/pvä.

Onko muilla ollut raskautta ilman pahoinvointia tai etomista? Kumpi tuli? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin, että ekassa raskaudessa kroppa totuttelee raskauden aiheuttamiin muutoksiin. Toinen voi mennä jo paljon paremmin. Jos olet nähnyt että kaikki on hyvin niin näinhän on. Ei se pahoinvoinnista riipu, onko vauvalla kaikki hyvin. onnea odotukseen!

Vierailija
2/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulla ei ollut lainkaan pahoinvointia ensimmäisessä raskaudessa..Kaikki ruoka maistui hyvin.Poika syntyi. Nytten toinen raskaus menossa 23+4 ja ei minulla ollut alkuraskaudessa mitään vaivoja. Nytten en pysty juomaan enään kahvia.. saa siis nähdä kumpi tulee. Poikamainen olo on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä en ole koskaan vauvanodottamisen takia oksentanut. Ekojen kahden kohdalla ei ollut edes minkäänasteista etomista ja poikia tuli. Kolmas ällötti ja etoi aikansa, lievästi tosin, ja tuloksena oli ensimmäinen tyttö. Nyt olen neljättä kertaa asialla ja alussa kyllä etoi...

:) ONNANNNAA

Vierailija
4/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ei ollut ollenkaan huonoa-oloa ja tyttö tuli. Nyt toisella kertaa on senkin edestä. Älä turhia huoli, varsinkin kun ultrassakin kaikki näyttää olevan hyvin. Hyvää loppu odotusta!

Vierailija
5/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo ollut mitään pahoinvointia. muutaman kerran alkuraskaudessa oksu lensi mutta se johtuu siitä että oli lääkekuuri päällä ja nappien nieleskely on aina tehnyt tiukkaa.. tosin eka raskaus menossa..

6/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kaksi ensimmäistä raskautta ilman pahoinvointia tai etomista. Poikia oli molemmat :) Toisessa tuli tehtyä testikin vasta rv 9-10, kun ei synnytyksen jälkeen tullut kuin yhdet menkat eikä kumminkaan ollut mitään raskausoireitakaan... Kolmas ja tämä nykyinen on sitten ollut etomista rv 12 asti (ainakin, nyt vasta rv 10), ja kolmas oli tyttö :)

Vierailija
7/9 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia ja terve tyttö syntyi viikolla 40+3. Nauti vain olostasi:)

Vierailija
8/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen pari vuotta sitten. Koko aikana en oksentanut kertaakaan. Ihan muutaman kerran oli hyvin vähäistä etomista, jos sitä nyt siksi voi edes kutsua. Yhden kerran aamulla töissä kahvipöydässä minulle tuli lievästi huono olo kahvin hajusta. Itse en kahvia ole koskaan juonutkaan, mutta sen tuoksusta olen aina tykännyt. Terve tyttö syntyi päivää ennen laskettua aikaa.

Olen kuullut joskus sen, että ensimmäisessä raskaudessa elimistä totuttelee raskauteen jne. mutta tiedän paljon tapauksia, joissa ekassa raskaudessa ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia ja toisessa oksennus lentää kolme kuukautta. Eräs tuttavani sai kaksospojat eikä silloin voinut pahoin ollenkaan ja pari vuotta myöhemmin syntyi kolmas poika, tämä alkuraskaus meni oksentaessa.

Vierailija
9/9 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rv 11+5 menossa eikä oo ollu ollenkaan pahoinvointia eikä väsymystä. Päinvastoin, ruoka maistuu ja olo on pirteämpi kuin pitkiin aikoihin! :)