Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuu on aika ihana kesäkaupunki

Vierailija
14.07.2022 |

Pielisjoki kimmeltää auringon kilossa ja torialue ihana kaikkine kojuineen ja herkkuineen.
Tykkään!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Parina vuonna olen käynyt siellä Ilosaarirockissa, mutta harmikseni tänä vuonna missaan sen.

Vierailija
2/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Joensuu on ihana kaupunki niin kesällä, kuin myös talvellakin. Hetkeäkään en ole katunut muuttamista tänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jounsuussa on hyvä tunnelma!

Vierailija
4/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo monta vuotta kun olen viimeksi käynyt Joensuussa. Se oli ennenkuin toripuisto kaadettiin. Nykyinen näyttää kuvissa tosi tyhjälle ja ankealle. Oikeasti... Onnettomia pilvikirsikoita rehevän puiston tilalle?

Vierailija
5/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan Joensuuhun on tulossa myyttisen karjalaisen linnun mukaan nimetty uusi puisto. Siitäkin tulee varmaan joku ankea star trek-japani-kopio. Käyttäisivät nyt kunnolla karjalaista mielikuvitusta ja magiaa. Lähtisin kyllä käymään karjalaiseen puistoon, en japani-wannabe-puistoon. Nimi oli joku tosi hauska ja mielenkiintoinen, joku kukutin, kukutti  tai sellainen.

Vierailija
6/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkilinnun puisto

Vierailija
7/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo monta vuotta kun olen viimeksi käynyt Joensuussa. Se oli ennenkuin toripuisto kaadettiin. Nykyinen näyttää kuvissa tosi tyhjälle ja ankealle. Oikeasti... Onnettomia pilvikirsikoita rehevän puiston tilalle?

Entinen rehevä peitti kaupungintalon ja oli narkkien ja juoppojen rellestämisaluetta. Nykyinen on lähellä alkuperäistä suunnitelmaa ja vasta kasvamassa. Hyvä siitä tulee.

Vierailija
8/8 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkilinnun puisto

Joo! Just se, tosi hauska :D

"Kukkilintu symboloi rakkautta, valoa ja onnea"

Rakkauden, valon ja onnen puisto <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi