Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppuu Julianna Kovasen perheen loma

Vierailija
14.07.2022 |

Eli eivät tehneet yhtään mitään maksullista koko lomalla. Tuollaisiako on yli kymmenen lapsen perheen lomat?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletat, että tiedetään kuka on Julianna Kovanen ja vieläpä hänen lasten lukumäärä ja lomanviettotavatkin? 

Vierailija
2/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta emmekä mekään tee maksullisia asioita kuin muutaman kerran kesässä. Hehän ovat esimerkiksi käyneet monta kertaa uimassa, lasten suosikkitekemistä. Lisäksi Kovasen lapsilla on loma koko kesän :) Vain perheen isän loma on nyt loppumassa tämän viikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletat, että tiedetään kuka on Julianna Kovanen ja vieläpä hänen lasten lukumäärä ja lomanviettotavatkin? 

Tietäjät tietää.

Vierailija
4/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet tiedä mistä puhutaan, sinun ei tarvitse keskustella eikä edes lukea keskustelua. Tuon viestin merkkimäärällä olisit Googlella löytänyt vastauksen jos kyseinen henkilö kiinnostaisi sinua.

Vierailija
5/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaaaa... Vanhin lapsi 10v ja 13. lapsi tuloillaan. Olen sanaton.

Vierailija
6/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Julianna on sanonut, kuinka hyvin tulevat taloudellisesti toimeen. Ei oikein siltä vaikuta.

Vierailija
7/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuaaaaaa... Vanhin lapsi 10v ja 13. lapsi tuloillaan. Olen sanaton.

Heillä on yhdet kaksoset ja yhdet kolmoset, joista yksi menehtyi vauvana. Tämä selittää määrää.

Vierailija
8/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Julianna on sanonut, kuinka hyvin tulevat taloudellisesti toimeen. Ei oikein siltä vaikuta.

Ihminen voi tulla toimeen hyvin vaikkei rälläisi rahojaan jossain kalliissa kesäriennoissa ja keuli somessa. Ihminen voi tulla huonosti toimeen vaikka olisi rahaakin jos käyttää sitä taitamattomasti.

Vierailija
9/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ovat tehneet paljon luontoretkiä, leiponeet, lukeneet kirjoja, uineet, grillailleet, hoitaneet kasvitarhaa, pelanneet ulko- ja sisäpelejä, piirtäneet ja ties mitä muuta kun somessahan ei näy kaikki!!!

Miksi pitäisi olla jotain "maksullista" että se olisi hyvää lasten kesänviettoa? ??

Vierailija
10/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ovat tehneet paljon luontoretkiä, leiponeet, lukeneet kirjoja, uineet, grillailleet, hoitaneet kasvitarhaa, pelanneet ulko- ja sisäpelejä, piirtäneet ja ties mitä muuta kun somessahan ei näy kaikki!!!

Miksi pitäisi olla jotain "maksullista" että se olisi hyvää lasten kesänviettoa? ??

Eiköhän tuon 10v koulukaverit kysele jo lomatekemisistä ja opettajat myös.

Vierailija
11/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö nuo luontoretkeilyt, grillailut, uimiset, ulkopelit jne. sitten ole kelvollista kesätekemistä? Vai mitä oikein tarkoitat?

Vierailija
12/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 10-vuotias oli jossain reissussa ilman muuta perhettä, jossain postauksessa sanottiin. Ja mitä vikaa on uimisessa ja muissa ei kalliissa kesätekemisissä?

Vierailija
13/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö nuo luontoretkeilyt, grillailut, uimiset, ulkopelit jne. sitten ole kelvollista kesätekemistä? Vai mitä oikein tarkoitat?

Muut ovat tehneet ulkomaanreissuja, käyneet huvipuistoissa/kylpylöissä yms. Onhan nuo todella vaatimattomia tekemisiä, mitä he tekee.

Vierailija
14/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän he tule hyvin toimeen juuri siksi, etteivät tuhlaile. Jotkut ei tule hyvin toimeen edes isolla tuloilla parin lapsen kanssa, kun ei osata elää tulojensa mukaan.

Vierailija
15/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ovat tehneet ulkomaanreissuja, käyneet huvipuistoissa/kylpylöissä yms. Onhan nuo todella vaatimattomia tekemisiä, mitä he tekee.

Aikamoista jos täytyy tuhlata älytön märää rahaa siihen, että saa olotilansa tuntumaan yhtään miltään... Säälin sinua.

Vierailija
16/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelihenkisestä perheestä, joka matkusteli 3x vuodessa lämpimään. Kävimme kerran kesässä huvipuistossa. Kuitenkin jo pienenä pidin kaikkein eniten siitä, kun pääsin serkkuni kanssa maalle mummolaan, jossa teimme majoja metsään ja uimme järvessä.

Ne kalliit matkat ja huvipuistot ovat puuroutuneet massaksi mieleeni ja muistelen lähinnä noita mummolan lomia. Eli ei ne lapsetkaan aina pidä kalliista asioista.

Vierailija
17/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellet tiedä mistä puhutaan, sinun ei tarvitse keskustella eikä edes lukea keskustelua. Tuon viestin merkkimäärällä olisit Googlella löytänyt vastauksen jos kyseinen henkilö kiinnostaisi sinua.

Normaaleihin käytäntöihin kuuluu laittaa linkki tällaiseen aloitukseen tai vähintään muuten selventää mistä on kyse.

Vierailija
18/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleen, että jos vie 11 lasta uimaan niin kai niillä rannoilla on jotain uimavalvojia ja hengenpelastajia. Mun mielestä vaikea vahtia yksin kahta-kolmea jos vedessä useampi nuppi. Saati sitten 11. Tai ei ne pienimmät tietysti ui, mutta sitä vaikeampi vahtia jos pitää hoitaa taaperoita ja vauvoja siinä samalla.

Vierailija
19/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin 80-luvulla sossu maksoi mulle ja äidilleni reissun lomakylään, kun muuten köyhyyttäni vietin aina kesät kotona. Toki kävin linjurilla naapurikaupungissa pari kertaa kesässä. Silloin ainakin kirjoiteltiin aina aine, että"mitä teit kesälomalla?" ja kaikki piti tärkeänä, että pääsen jonnekin.

Vierailija
20/20 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen, että jos vie 11 lasta uimaan niin kai niillä rannoilla on jotain uimavalvojia ja hengenpelastajia. Mun mielestä vaikea vahtia yksin kahta-kolmea jos vedessä useampi nuppi. Saati sitten 11. Tai ei ne pienimmät tietysti ui, mutta sitä vaikeampi vahtia jos pitää hoitaa taaperoita ja vauvoja siinä samalla.

Helppoa, esim. 5 vanhinta vahtii 5 nuorempaa ja äiti hoitaa vauvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän