Tunnista kasvoissa oleva luomi (kuva mukana)
Tämmöinen luomi tullut tuohon naamaan.
Olen mies ja ikä 38, jos se auttaa jotenkin diagnosoinnissa.
On hieman koholla, ja sitä luulisi finniksi mutta se ei ole finni, vaan pysynyt jo vuoden tuossa. Kivuton, mutta jos siihen laittaa esim. sitruunamehua, sitä kirvelee hieman, toisin kuin luometonta osaa kasvoista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, luomihan se siinä, olisko Pertti nimeltään.
Haussa olisi yleisnimi; en halua antaa erisnimeä luomelle, vaikka voi kai niinkin tehdä jos haluaa ja siitä onnelliseksi tulee.
Itse en luomiani pähkäilyt en miettinyt kun kasvoissani oli. Kasvoivat kuitenkin aina vain isommiksi . En ole rikas ,säästin rahat ja menin ne poistatamaan yksityinen terveysasema itä Keskus 2015. niitä poistettiin 3kpl.On omat valinnat aina mihin rahansa laitaa.Valintoja on minulla ei isoa taulu Tv.ei älypuhelinta,ei maksulisia tv kanavia.jne.. Ei viimesen pälle muotivaateita tai uutta pyörää.Ei autoa, pyrin menemän sinne minne jaksan kävellä tai vanhalla pyörällä polkea.Olen myös naisena niin kuiva, etten edes tissutele Viiniä!Siksi on kuolleiden ystävien tilalle, vaikea saada uusia ystäviä.Kun en tupakoi istu pupitkaan.Mutta elämää!
Vierailija kirjoitti:
Itse en luomiani pähkäilyt en miettinyt kun kasvoissani oli. Kasvoivat kuitenkin aina vain isommiksi . En ole rikas ,säästin rahat ja menin ne poistatamaan yksityinen terveysasema itä Keskus 2015. niitä poistettiin 3kpl.On omat valinnat aina mihin rahansa laitaa.Valintoja on minulla ei isoa taulu Tv.ei älypuhelinta,ei maksulisia tv kanavia.jne.. Ei viimesen pälle muotivaateita tai uutta pyörää.Ei autoa, pyrin menemän sinne minne jaksan kävellä tai vanhalla pyörällä polkea.Olen myös naisena niin kuiva, etten edes tissutele Viiniä!Siksi on kuolleiden ystävien tilalle, vaikea saada uusia ystäviä.Kun en tupakoi istu pupitkaan.Mutta elämää!
Joo, poistaa pitäisi, mm. juuri siksi että voisi kasvaa isommaksi ja aina tympeämpi poistaa sitten. Eikä rahaa liikaa ole. Mutta ennen kuin poistaa, olisi hyvä tietää mikä luomityyppi on kyseessä ennen kuin lähtee poistamaan. Jotkuthan saa poistettua kosmetologilla, jotkut jopa itse, ja kummin päin tahansa, säästää rahaa verrattuna lääkäriin.
- AP
Tyvisolusyöpä. Käy poistattamassa plastiikkakirurgilla, kun on noin näkyvällä paikalla.
Joo-o, luomihan se siinä, olisko Pertti nimeltään.