Mistä tällä hetkellä edullisin puhelinliittymä? Saako mistään lahjakortteja kylkiäisinä? Paljonko maksat tällä hetkellä per kk ja mikä liittymä sinulla on?
Kommentit (35)
Telian joku kylkiäisliittymä ja kuukausimaksu n 13. euroa.
Olen myös huomannut että hintakilpailu on jo vuosia sitten loppunut. joskus kuukauden liittymä maksoi vain 10 nyt saa maksaa lähemmäs 30.
Elisa/Saunalahdella toimii tämä: Soittaa ja sanoo että vaihtaa palveluntarjoajaa, niin heti tarjotaan halvempaa erikoistarjousta. Toimii aina.
Elisa jotain 29.90 kuussa ja rajaton data. Tekee siis vuodessa 360 euroa. Pitänee vaihtaa. Olisikohan Moi hyvä. Onko kokemuksia.
Irtisano liittymä niin kohta ne soittaa halvemman tarjouksen.
21,90e 4G Rajaton latausnopeus max 300 Mbit/s.
Vierailija kirjoitti:
Telian joku kylkiäisliittymä ja kuukausimaksu n 13. euroa.
Mitä kautta, mistä sait? Telialle soittamalla eivät tarjoa tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Telia 200M rajaton 18,99e/kk
Mistä hankit? Telian myymälästä vai jostain kauppakeskuksen käytävällä olevasta myyntipisteestä?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut että hintakilpailu on jo vuosia sitten loppunut. joskus kuukauden liittymä maksoi vain 10 nyt saa maksaa lähemmäs 30.
Sanoppa minulle tuote tai palvelu jonka hinta EI ole kallistunut? Miksi puhelinliittymä olisi jokin poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telia 200M rajaton 18,99e/kk
Mistä hankit? Telian myymälästä vai jostain kauppakeskuksen käytävällä olevasta myyntipisteestä?
Myymälästä nimellä mökkiliittymä.
Oskin Telian prepaidin, niin kaupanpaallisenä 20 euron lahjakortti, jos ostaa esim puhelimen tai laturin heiltä.
suhteessa tän päivän elintasoon ei liittymä saisi maksaa yli 15€/kk
Vierailija kirjoitti:
suhteessa tän päivän elintasoon ei liittymä saisi maksaa yli 15€/kk
Niin, kymmenen vuotta sitten liittymän sai max tuolla 15 eurolla.
Oma liittymäni on DNA:n rajattomasti puheluja ja viestejä sekä netti jollakin alhaisella nopeudella 14,90 euroa/kk. Käytän kuitenkin kännykkää hyvin vähän ja tuon on mielestäni kallis. Olen jo irtisanonut liittymän päättymään määräaikaisen sopimuksen päättymispäivään, jolloin numerokin sulkeutuu. Tämä tosin on vasta lokakuussa. Mitään tarjouksia en ole saanut. Ajattelin jatkossa käyttää vain prepaid-liittymää DNA:n ja Telian.
Vierailija kirjoitti:
Elisa jotain 29.90 kuussa ja rajaton data. Tekee siis vuodessa 360 euroa. Pitänee vaihtaa. Olisikohan Moi hyvä. Onko kokemuksia.
Meillä on Moin potti kolmella. Kannattaa katsella, mikä on datan käyttö, meillä tuo on riittänyt hyvin, kun tehdään kaikki suuremmat jutut kotona wifillä. Meillä on kotona taloyhtiönetti kunnon nopeudella eli puhelimia ei tarvitse mihinkään suureen datan siirtoon.
Kannattaa käydä kyselemässä tarjouksia kauppakeskuksissa eri operaattoreiden standeiltä. Niistä saa aina kyseisen operaattorin parhaan tarjoksen "vain sinulle". Kannattaa kysellä omaltakin, kertoa, että sain niin hyvän tarjouksen toiselta. Kannattaa kuunnella tarkkaan kauanko tarjoushinta on voimassa ja kuinka pitkästä sopimuksesta on kyse.
Dna rajaton data, viesti ja puhepaketti ostamalla 3kk erissä maksaa 64,90 3kk. Eli 21.30 e kķ.