Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:HUHTI-TOUKO-KESÄ:Vauvakuumetta?

20.10.2006 |

Itselläni on aivan ihanan aurinkoinen 5kk poika, ja vauvakuume on nyt jo kova. Juu, ne hampaat ja liikkumaan lähtemiset yövalvomisineen (?) edessä, silti toivoisin jo toista raskautta. Mitenkäs teillä muilla, yritättekö jo vai onko joku jopa jo raskaana??

Toiseksi: Aiotteko jäädä nyt hoitovapaalle ja kuinka kauan? Itse olen ainakin 1.5 vuotiaaksi asti kotona, toivottavasti olen sitten uudelleen raskaana....

Pikkumiina ja pikkumies 5kk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika sunnuntaina 6kk, ja on ollut tosi huono nukkumaan aina...ja oon aika poikki...mutta silti älytön vauvakuume =)...ehkä tossa vuoden päästä...

peetu ja onni 6kk, iida 5 wee

Vierailija
2/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova vauvakuume vaivaa minuakin ja esikoinen vasta 6kk. Kaikki on menny tosi hyvin ja ajatus oli että olisin kotona vielä vuoden. Nyt kuitenkin ollaan päätetty että toinen lapsi saa tulla vaikka heti jos on tullakseen... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on nyt jo vauvakuumetta vaikka meidän tyttövauvamme on vasta 4kk. Kaikki on sujunut kaikin puolin niin hyvin että mietiskelen lähes päivittäin pitäisikö lopettaa minipillerit ja alkaa yrittää pikkusisarusta.. Imetys kyllä luultavasti ehkäisee itsessään niin hyvin etten raskaaksi tule ennen kun lopetan sen.

Onko joku tullut raskaaksi täysimetyksen aikana??

NiNaZZA & Natalia 4kk

Vierailija
4/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiiiin kauhea hoppu? Luulisi olevan mukava nauttia rauhassa esikoisen kasvusta ja touhuamisesta hänen kanssaan ilman, että päähuomion vie vastasyntynyt. Jotenkin musta tuntuisi julmalta tyttöäni kohtaan, jos kävisi " vahinko" , ja seuraava baby olisi tulollaan jo nyt tai seuraavan vuoden sisällä. Jotenkin aattelen, että sellanen, kolme-neljävuotias tykkää touhuta sen verran itsekseen ja kavereiden kanssa ettei häntä niin ahdista, jos vanhemmat säätävät pienen babyn kanssa osan yhteisestä ajasta. Myös sellanen fiilis, et kun esikoinen on opettelemassa kävelemään jne. muita tärkeitä merkkipaaluja, niin olisi kiva, et pystyisi edes YHTEEN lapseen elämässää keskittymään täpöillä, sen mahdollisen kakkosen kanssa sitten kehityksen seuraajina ja siitä iloitsevina olis itsen ja miehen lisäksi myös tuo esikoinen. Itsellä ikää sen verran, että kakkosta täytyis alkaa yrittelemään jo tosiaankin reilun vuoden päästä, jotta kerkeää sen lykästäessä sitten vielä myöhemmin harkita, että josko kolmas...

Vierailija
5/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt 5.5kk ja esikoinen 2v, eli tekemistä riittää. Nyt on jo 2v valvottu öitä...haluan jo nukkua!

Vauvat ja lapset on ihania, mutta nyt annan aikaa pojille, sillä jään kotiin näillä näkymin siihen kunnes tämä nuorimmainen tulee 3v.

Vaikka raskausaika ja jopa synnytys on upeita kokemuksia niin mä jätän nyt vuosiksi asian hautomaan ja ehkä se iltatähti sitten jossain vaiheessa =)