Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas olisi aika mennä kampaajalle mutta hinta hirvittää

Vierailija
13.07.2022 |

Minulla pitkät hiukset ja raitoja. Käyn n. 3kk välein kampaajalla. Se maksaa n. 180e :(

Jos en raidoita, hiuksista tulee pään myöhäiset lirut ja koko olemus muuttuu homssuiseksi. Ei olisi enää varaa käydä kampaajalla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt liian usein. Jos on raidoitetut hiukset, ei tarvi käydä kuin 1-2krt vuodessa.

Okei! Käyttekö tasaamassa latvoja tuossa välissä?

En ole ikinä tajunnut tätä latvojen tasaamista. Onko hiusten pakko olla tasapitkät?

Latva kuluu, sellainen epätasainen ohut lirulatva näyttää rumalta.

Vierailija
22/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse raitoja. Kuivashampoolla saa vähän pöyheyttä päänahan liruhiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on. Itse lopetin kampaajalla käynnin, kun tunsin oloni siellä aina niin epämukavaksi. Sain huonoja kommentteja hiuksistani. Nyt olen vuosia leikannut ja värjännyt itse ja säästänyt tuhansia euroja. Enää ei olisi varaakaan kampaajaan.

Vierailija
24/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työssäkäyvä, niin varmaan pystyt laittamaan sivuun 60 kuussa? Tai harvenna väliä vaikka neljään kuukauteen.

Vierailija
25/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut tätä latvojen tasaamista. Onko hiusten pakko olla tasapitkät?[/quote]

Useimpien suomalaisten hiuslaatu on ohuehko joten tasaaminen tuo latvaan runsautta ja ryhtiä.

Vierailija
26/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon ja ajotan käynnit reissuihin,suomessa en koskaan. Maksaa kolmasosan suomen hinnoista.

Vierailija
27/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele tekemään raidat itse. Youtubessa on ohjeita. Vaatii hieman harjoittelua ja aikaa mutta rahaa säästyy.

Luulen ettei onnistu multa. En osaa kunnolla käyttää edes suoristusrautaa. Olen jotenkin kömpelö hienomotoriikaltani :(

Kömpelöä se on joka tapauksessa. Hermoja siihen tarvitsee enemmän ja kun tajuaa idean, niin kyllä se siitä suttaantuu. Voit tehdä raidoituksen osissa, esimerkiksi itse päällimmäiset hiukset ja kampaajalla koko pään. Päällimmäisten hiusten raidoituksella nimittäin saat jo pidennettyä kampaajallakäyntiväliä. Suosittelen tekemään ns. babylighs-raitoja sillä silloin lopputulos on luonnollisin ja raitojen paikkoja ei tarvitse miettiä. Varot vain ettei raidoitusaine leviä folioiden ulkopuolelle päänahan lähellä.

Vierailija
28/28 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ammattikoulut alkaa, ala käydä kampaajaksi opettelevien asiakkaana! Opiskelijat saavat harjoitusta, opettajat valvovat ja neuvovat ja sinä pysyt kuosissa murto-osalla tuosta maksamastasi hinnasta.

Mulla itelläni on ihan koronatukka nyt. Kävin viimeksi juuri ennen koronan alkua. Lyhyestä tukasta kasvoi pitkä. Tilasin ajan kampaamoon kaikilla herkuilla ja paluu siistiin lyhyeen on taas edessä! Maksaa hunajaa, mutta ei nyt haittaa, yli kahden vuoden säästö on takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan