Taas olisi aika mennä kampaajalle mutta hinta hirvittää
Minulla pitkät hiukset ja raitoja. Käyn n. 3kk välein kampaajalla. Se maksaa n. 180e :(
Jos en raidoita, hiuksista tulee pään myöhäiset lirut ja koko olemus muuttuu homssuiseksi. Ei olisi enää varaa käydä kampaajalla.
Kommentit (28)
Pitääkö leikata hiukset lyhyiksi vai mitä?
Kallistahan se on mutta käyn silti. Paljon parempi vaaleilla raidoilla kuin oma maantienvärinen.
Käyt liian usein. Jos on raidoitetut hiukset, ei tarvi käydä kuin 1-2krt vuodessa.
En oo käyny kampaajalla 15 vuoteen, leikkaan ja värjäilen ite
Kasvata oma väri. Se sopii yleensä parhaiten.
Minulla on karhea ja harmaantunut oma värini
Ennläy duomessa koskaan kampaajalla ryöstöhintojen takia,aina ulkomailla
Olen lakannut käymästä kampaajalla kokonaan. Äkkiä siihen tottuu. Ennen kävin 6 viikon välein, mutta oli pakko alkaa tinkiä monesta.
Vierailija kirjoitti:
Käyt liian usein. Jos on raidoitetut hiukset, ei tarvi käydä kuin 1-2krt vuodessa.
Okei! Käyttekö tasaamassa latvoja tuossa välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani tasaa latvat about 3 krt vuodessa, ei maksa mitään.
Olisipa minullakin tuttava joka osaisi
Vierailija kirjoitti:
Ennläy duomessa koskaan kampaajalla ryöstöhintojen takia,aina ulkomailla
Minä asun niin keskellä Suomea, että jo pelkät matkat mihin tahansa ulkomaahan maksaisi enemmän kuin kampaajakäynti paikallisella kampaajalla.
Opettele tekemään raidat itse. Youtubessa on ohjeita. Vaatii hieman harjoittelua ja aikaa mutta rahaa säästyy.
Katsoin että hiusten tasaus maksaa 32 e . Osaako joku sanoa pitääkö erikseen maksaa vielä 16 e otsatukan tasauksesta vai kuuluuko se tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut tätä latvojen tasaamista. Onko hiusten pakko olla tasapitkät?
Vierailija kirjoitti:
Opettele tekemään raidat itse. Youtubessa on ohjeita. Vaatii hieman harjoittelua ja aikaa mutta rahaa säästyy.
Luulen ettei onnistu multa. En osaa kunnolla käyttää edes suoristusrautaa. Olen jotenkin kömpelö hienomotoriikaltani :(
Raita-aine kaupasta ja joku kaveri/sukulainen avuksi sitä laittamaan. Huppuraidat on helppo tehdä, paketissa on ohjeet. Sillä voi raidoittaa tyven aina 3kk:n välein kun alkaa näyttää kulahtaneelta (vaalentaa vaan siis man värisen tyven yhtä vaaleaksi kuin pituus ja latva.) Youtube:sta löytyy hiustenleikkaus-videoita joissa opetetaan miten tasoittaa latvat. Tähän kans siis se kaveri hommiin ja maksa sille pari kymppiä vaivannäöstä. Tulee halvemmaksi jos ei pysty menemään kampaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut tätä latvojen tasaamista. Onko hiusten pakko olla tasapitkät?
Minusta se tuo ryhdikkyyttä kun ei ole kuivat latvat
* myötäiset