Kannatti mennä Ruisrockiin, kun korona levisi siellä taas kulovalkean tavoin
Ainakin moni julkkis tuli heti sen jälkeen kipeäksi.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Veronica-Verho-toteutti-tukkaunelmansa-se…
Kommentit (7)
Mulla on kaksi koronarokotetta.
Ja olen nuori ihminen, tuskin tulen saamaan missään tapsuksessa vakavaa koronaa.
Olen käynyt muillakin fesrareilla kuin vain Ruisrockissa ja käyn edelleenkin.
Kaverin kanssa ollaan kuun lopussa lähdössä Kuopioon Rock cock festareille.
Miisas: Mun koronasta palautuminen otti isoa takapakkia rankan viikonlopun takia ja oon joutunut palaamaan sängynpohjalle sairastamaan, hän harmittelee.
Eli ei ollut vielä edes parantunut ja lähti vastuullisen aikuisen tavoin tartuttelemaan muita.
Nuoret, terveet ja rokotetut ihmiset sairastavat koronan lievänä kotonaan.
Kaksi kavereistani sai tartunnan talvilomallaan, keväällä.
Ei heillä ollut mitään hätää, lepäilivät pari vkoa kotonaan, lukivat, olivat somessa, kattelivat suoratoisto sarjoja telkusta ja ruokakin oli kuulemma hyvin.
Aivan lapsellisen typerää pelottelua, että korona olisi terveille ja rokotetuille ihmisille joku elämän suurin katastrofi, tai elämän ja kuoleman asia.
No mitäs sitten jos koronaan sairastuu?
Monet ovat sairastuneet jo useamminkin kerran ja hengissä ovat edelleen.
Sehän on samanmoinen virus kuin flunssa.
Samalla ihmisellä voi olla jopa neljä flunssaa syys-talvi aikana, joskus kuumetta, joskus vain vähän lämpöä, nenä tukossa tai valuu. Lihaksia ja päätä särkee.
Samanlainen se on koronaviruskin.
Harvempi perusterve nuori, työikäinen rokotettu ihminen joutuu koronan takia sairaalaan.
Näkeehän sen jo tilastoista, minkä ikäiset ihmiset sairastuu niin vakavasti, että joutuvat sairaalahoitoon.
kulovalkea on kulotuli joka etenee paremmihi kytien eikä siis kovin joutuin
Oneksi ei rahaa sinne ollut mennä ja ei uskallusta yksin. Joten säästyinpä tartunnalta,jotain hyvää olla köyhä ja yksinäinen nainen!