Mauttomuus markkinoinnissa
Esimerkkinä Bookbeat nyt alkuun. Lopetin tilauksen ja sähköpostiini tuli viesti, josta kopioitu pätkä tähän alle:
"Haha, hauska vitsi! Vai että tilauksen lopetus Menikö jokin vikaan, painoitko kenties väärin? Ymmärrän, rikkinäinen näyttö tai sellaiset kömpelöt puhelinhansikkaat, jotka saivat sinut painamaan vahingossa Lopeta. Klassinen moka! Vai onko meiliboksissani jotain vikaa? Äh, ei sillä väliä. Tämä oli vain pieni virhe. Ei muuta. Yksinkertaisesti vain virheellinen napin painallus.
Mutta kuule, korjataan virhe yhdessä tule takaisin ja saat ensimmäisen kuukauden vain hintaan 1 €. Jatketaan siis kuin mitään ei olisi tapahtunut. Koska eihän mitään tapahtunut...
Kuullaan!
/BookBeat"
Yksinkertaisesti vain mautonta ja noloa. En _ikinä_ ota enää bookbeatin tilausta. Myös supla boikotissa. Kaipaan aikoja, kun suomen kieltä ei r a iskattu niin pahasti kuin nykyään, asiallisesta sisällöstä puhumattakaan.
Kommentit (10)
Kiitos infosta, täytyypä itsekin boikotoida kyseistä firmaa. Joku taso markkinoinnissa pitäisi säilyttää.
Sain juuri samanlaisen viestin ja otti kyllä päähän.
Joo, mulla ihan pyöristy silmät kun sain tuon viestin, viddu mitä paskaa :D
Mulla on Bookbeat mut nyt aion todellakin lopettaa!! En halua olla missään tekemisissä noin idioottifirman kanssa.
Onneksi en tuotakaan tilannut. Jotkut myös tyhmien ja huonojen mainosten takia boikotissa. Jotain järkeä pitää olla. Joissakin ei myöskään mitään moraalia. Joitakin radiokanaviakaan en kuuntele juuri noiden asioiden takia.
Samantyyppinen kuin Larmin tekele.
Lopetin oman Bookbeat tilaukseni sekunti sitten kun luin tämän. Nyt taisi huono ja mauton markkinointi osua omaan nilkkaan.
Vinkki mainostajille. Älkää yrittäkö olla hauskoja, jos ette osaa.
Bookbeatilta tuli vielä neljä samanlaista viestiä lisää, toinen toistaan kauheampia. 5 askelta hyväksyntään, silti vielä viimeisessäkin osassa rukoiltiin tulemaan takaisin.
Yksi kuukausi eurolla ei nyt iole kovin paha. Mä ottaisin kuukauden ja lopettaisin tilauksen uudestaan heti perään.