Näyttelijä, jota ette "tunnistaneet" elokuvassa tai sarjassa
Onko teille tullut tilannetta, että tajuatte jonkun näyttelijän olevankin sama, kuin jossain aiemmassa/aiemmissa ohjelmissa olette nähneet, mutta ette lainkaan osanneet yhdistää olevan sama henkilö?
Tajusin äsken, että Arrested Developmentin juristi on Henry Winkler, eli Happy Daysin eeppinen hahmo Fonzie! En tätä ollut tajunnut vaikka kaikki tuotantokaudet AD:tä kahlannut läpi. Monesti muitakin vastaavanlaisia Ahaa-elämyksiä tulee vasta IMDB:tä selaamalla.
Kommentit (16)
Kwai-joen sillassa luulin Alec Guinnessia David Niveniksi.
Emmerdalessa ollut Chelsea Halfpenny Casualtyssa.
Mulla kesti hetki tajuta, että Netflixin Don't Look Up -elokuvassa oli Leonardo DiCaprio. Niin se aika kuluu, mun mielikuvissa oli edelleen Titanicin nuori poika. (Don't Look Up on muuten tosi hyvä leffa!)
Nuorempana Indiana Jones ja viimeinen ristiretki-leffassa en tajunnut, että indyn faija on Sean Connery.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana Indiana Jones ja viimeinen ristiretki-leffassa en tajunnut, että indyn faija on Sean Connery.
Sama. - Ja olen syvästi pettynyt kun luin, että Harrison Ford (Indy) ja Connery eivät olisi tulleet toimeen kuvauksien aikana. Olin ja olen kai vieläkin kun en muista lukeneeni oikaisua, että kyse oli aprillipilasta. Miten kski rakastamaani näyttelijää eivät voisi tulla toimeen keskenään? - Hehän olivat ao leffassa todella luotevan oloisia ja vakuuttavia. Olisin mielelläni nähnyt heidät kaksi vaikka viellä jossain uudemmassa Indy filmatoisinnissa sens ijaan, että jouduin pettymään vuosia myöhemmin kuvattuun neljänteen Indy leffaan; jolloin Connery taisi olla jo lopettanut näyttelijän uransa.
Mä en ole tajunnut, että Mielensäpahoittaja on Antti Litja olen luullut, että se on Heikki Kinnunen.
Nyt kun Litja kuoli, jossain luki, että se olikin Litja. Olin aivan hoona, että waat.
Kun ensimmäisen kerran näin Black Swanin, en aluksi tunnistanut Winona Ryderia. En osannut ollenkaan odottaa näkeväni hänet siinä, tai ylipäätään enää missään elokuvassa enää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti hetki tajuta, että Netflixin Don't Look Up -elokuvassa oli Leonardo DiCaprio. Niin se aika kuluu, mun mielikuvissa oli edelleen Titanicin nuori poika. (Don't Look Up on muuten tosi hyvä leffa!)
Mulla samassa leffassa Cate Blanchett ohjelman juontajana. Vasta lopputekstien kohdalla tajusin kuka on kyseessä, kun oli niin tunnistamattoman näköinen. Leon kyllä tunnisti hyvin naamasta heti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tajunnut, että Mielensäpahoittaja on Antti Litja olen luullut, että se on Heikki Kinnunen.
Nyt kun Litja kuoli, jossain luki, että se olikin Litja. Olin aivan hoona, että waat.
Molemmat ovat olleet Mielensäpahoittajia. Ensimmäisessä elokuvassa oli Litja, joka sai sen jälkeen aivoverenvuodon, joten sen jälkeen Kinnunen rupesi Mielensäpahoittajaksi.
Luulin lapsena ysärillä, että Harley Davidson ja Marlboro-mies-leffassa Harley Davidsonia näytteli Bruce Willis eikä Mickey Rourke. Googlettakaapa kyseisen leffan kansi, niin ymmärrätte lapsiminäni erehdyksen. Mickey Rourke näyttää siinä aivan Bruce Willisiltä.
M37
Foxilta maanantaisin tulevassa American Crime Story: Clinton ja Lewinsky -sarjan Linda Trippin näyttelijässä oli mielestäni jotain tuttua, mutta vasta muutaman jakson jälkeen katsoin IMDB:stä näyttelijöiden nimiä. En meinannut uskoa silmiäni: SARAH PAULSON esittää Trippiä! Maskeerattu ihan eri näköiseksi, mutta jotain tuttua hänessä silti oli, kun jäi vaivaamaan.
Yleltä löytyvässä Brassic/Persaukiset-sarjassa esiintyvä lääkäri on The Wiren Jimmy McNulty. On sinänsä aivan helposti tunnistettavissa samaksi mieheksi, mutta rooli on niin erilainen ja hulvaton, etten meinannut tätä tajuta.
Kestti kauan tajuta että Kuolema pukee häntä-elokuvassa on Bruce Willis!
Mikä se oli vasta se norjalainen inttikomediasarja Ylellä? Meni kolme jaksoa tajuta, että sama näyttelijä näytteli kaikki päähahmot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samassa leffassa Cate Blanchett ohjelman juontajana. Vasta lopputekstien kohdalla tajusin kuka on kyseessä, kun oli niin tunnistamattoman näköinen. Leon kyllä tunnisti hyvin naamasta heti.
Sama. Usein kuvissa Blanchetilla vaaleampi meikki, mutta edes voimakkaamman meikin kuvissa ei näytä samalta. Ihmeitä saa meikeillä tehtyä, enkä edes keksi miten niitä käytetään niin että tekevät noin eri näköiseksi, vaikka ko.henkilöstä katsoisin kahta eri kuvaa vierekkäin.
Ihmettelin Anna Abreun juttujen muuttuneen, kunnes tajusin myöhemmin että oli Alma Hätönen. Noh, ei ehkä vastaa otsikkoon , mutta oli hämmentävä oivallus myöhemmin.