Majurin tytär täällä, kärsin tummista käsikarvoista,koska olen luonnostaan tosi tumma. Harkitsin nuorena sheivaamista
mutta ystävä varoitti että sitten ne karvat vasta tummina ja tuuheina rehoittaa. Istun siis parvekkeella keväisin ja kesäisin ja odotan että aurinko vaalentaa. Pitäiskö teistä kysyä kosmetologilta apua?
Kommentit (16)
Isältä ja äidiltä molemmilta se tummuus on tullut. t.ap
suosittelen että menet naimisiin ja otat miehesi sukunimen, niin sen jälkeen itselläsi ei ole sukunimenä majuria.
Karvaiset naiset on seksikkäitä-sanoi mulle yks mies .
Olen naimisissa ja pidin luonnollisesti tyttönimeni!! t.ap
Ap; ei tänne tarvitse ilmoittaa sukunimensä, saa ihan nimettömänäkin kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan isäni on majuri. t.ap
Pelastusarmeijassa vai Venäjän armeijassa?
Ihan oli Suomen armeijassa. Nyt ollut eläkkeellä kaksikymmentä vuotta ja tehnyt Yk-hommia. t.ap
No niin, eikös aina ole varoiteltu siitä, että sitä ei saa tehdä, koska silloin kasvaa karvat käteen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä isän ammatti kuuluu karvoitukseen?
Tätä minäkin ehdin ihmetellä😳
Olen sheivannut eikä tuuhentuneet vaan nyt ei kasva karvoja juuri laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, eikös aina ole varoiteltu siitä, että sitä ei saa tehdä, koska silloin kasvaa karvat käteen?
No ei ole ainakaan mulla kasvanut, kuten ei ole jalkakarvatkaan kasvaneet sheivaamisen takia.
No minä pidän tummista, mutta vieressä nukkuu blondi.
Ei ne siitä tuuheennu, se vaan näyttää hetkellisesti siltä, kun aina tietty ihan juuresta sheivataan ja siinä kohtaa karva on paksuimmillaan.
Mitä isän ammatti kuuluu karvoitukseen?