Vaistoatteko joskus jostain uudesta henkilöstä, että hän on "kaveri"?
Silloinhan nämä ovat hankalia, jos on kyseessä toista sukupuolta oleva henkilö. Ei voi oikein tehdä mitään. Muuta kuin jutella aina kun sattuu kohdalle.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat "kaverilla" tässä?
Ihan sitä, mitä sana kaveri tarkoittaa. Sellaista hengenheimolaista, jonka kanssa olisi kiva jutella ja tutustua. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sitä, mitä sana kaveri tarkoittaa. Sellaista hengenheimolaista, jonka kanssa olisi kiva jutella ja tutustua. ap
Onko se hyvä vai huono asia tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen aika nopeasti havaitsee jos joku on samalla aaltopituudella ja ajatustenvaihto on mielekästä. Miksi se on hankalaa jos toista sukupuolta?
Miksei toista sukupuolta olevan kaverin kanssa voi tehdä muuta kuin jutella? Maailmassa on paljon tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvä vai huono asia tässä yhteydessä?
No hyvä hyvä. Eikös tuollainen hengenheimolaisen huomaaminen ole ihan positiivinen asia yleisesti ottaen. ap
Mun kaveriin isä oli savosta kotoisin ja omattkin juuret karjalasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei toista sukupuolta olevan kaverin kanssa voi tehdä muuta kuin jutella? Maailmassa on paljon tekemistä.
Jos on varattu, ei voi pitää toista sukupuolta olevia kavereita. ap
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveriin isä oli savosta kotoisin ja omattkin juuret karjalasta.
Etelä suomessa tavattiiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on varattu, ei voi pitää toista sukupuolta olevia kavereita. ap
Jaa no minä kyllä voin.
Mitä sellaista voit tehdä samaa sukupuolta olevan kanssa, mitä et voi tehdä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, noin yleisellä tasolla. (Seksuaalinen toimintahan riippuu sukupuolten lisäksi myös molempien osapuolten seksuaalisesta suuntautumisesta, ja nimenomaan siitä, tunteeko sellaista vetoa juuri tätä kaveria kohtaan.)
Minulle lähtökohtaisesti kaikki uudet ihmiset ovat kavereita, jos olen heidän kanssaan pidempään tekemisissä. Ystävyyksiä ei näin aikuisena juuri synny enää muuta kuin jonkinlaisten ihastumisten kautta vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Mikä on "kaveri"?