Ihminen joka soittaa kerta toisensa jälkeen tuntemattomasta numerosta, mutta ei osaa laittaa tekstiviestiä
Inhoan näitä. Puhelin soi mutta minä en vastaa ellei ole tuttu numero. Mutta tämä vaan yrittää kerta toisensa jälkeen. Lopulta paljastuu että oli sukulainen, joka oli vaihtanut numeroa, mutta ei sen vertaa järki sano että laittaisi viestin että minä täällä, numeroni on vaihtunut.. Ehei, soittaa vaan härkäpäisesti ja minä en vastaa jos en tunne.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vastaa edes tuttujen soittoihin, vaan ainoastaan viesteihin.
Olen minimoinut stressin sillä, että koska töissä puhun koko ajan, vapaalla ollessa puhun vain nokakkain, enkä puhelimessa ollenkaan.
Tuntemattomiin vastaan vain jos on soittoaika lääkärille.
Mikä nykyihmisiä vaivaa, jos puhelimessa puhuminenkin aiheuttaa stressiä?
Älä kysy mikä on vikana ihmisissä nykyään, vaan kysy mikä on vikana työelämässä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle voisi tapahtua, jos vastaisit?
Suurin osa itselleni tulevista puheluista on huijareita ja puhelinmyyjiä. Jos on asiaa, laittaa viestin.
/eri
Puhelinmyyjillä näkyy numerot, aina. Huijareille osaan varmaan lyödä luurin korvaan? Poliisit ja terv.huollon henkilökunta (esim.lääkärit) soittaa monesti tuntemattomista numeroista. On se kamalaa kun puheluita pelkää. Ja vaikka numero näkyisi niin et silti aina tiedä kuka soittaa, monilla salaiset numerot.
Vierailija kirjoitti:
En halua vastata, koska en pidä yllätyksistä. Haluan tietää kuka soittaa ja sillä selvä. Tähän minulla on täysi oikeus. Jos tekstiviestin laittaa että täällä se ja se, niin sitten asia on kunnossa. Mutta mihinkään yllärinumeroihin en ala vastailemaan. Turha rullata siihen puhelimeen vimmalla, en vastaa. Itsekin laitan mieluummin viestin jos on otettava yhteyttä johonkin vieraaseen, enkä ala suin päin soittelemaan.
ap
Nykyajan ihmisten ongelmia kun ei uskalleta enää puhelimeen vastata. Miten sä töissä selviät, vai jätätkö sä sielläkin vastaamatta. Someaika on tehnyt hallaa ihmisten sosiaalisille taidoille, ei osata enää muuta kuin naputtaa tekstiä. Ok julkaista puolialoastomia instakuvia koko maailmalle mutta puhelimeen ei uskalleta vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaan jos puhelin soi -problem solved. Ei VOI olla noi vaikeaa.
Kun on telemarkkinointikielto ja osoitteen luovutuskiellot maistraatissa kunnossa niin hyvin harvoin tulee asiattomia puheluita.
Niin, avaan myös oven jos ovikello soi.
No sun puhelin varmaan ei kovin usein sitten soikaan.
Ei niin.
Ja syynhän jo selitinkin. Elämä on katsos sellaista kun sen itselleen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vastata, koska en pidä yllätyksistä. Haluan tietää kuka soittaa ja sillä selvä. Tähän minulla on täysi oikeus. Jos tekstiviestin laittaa että täällä se ja se, niin sitten asia on kunnossa. Mutta mihinkään yllärinumeroihin en ala vastailemaan. Turha rullata siihen puhelimeen vimmalla, en vastaa. Itsekin laitan mieluummin viestin jos on otettava yhteyttä johonkin vieraaseen, enkä ala suin päin soittelemaan.
ap
Nykyajan ihmisten ongelmia kun ei uskalleta enää puhelimeen vastata. Miten sä töissä selviät, vai jätätkö sä sielläkin vastaamatta. Someaika on tehnyt hallaa ihmisten sosiaalisille taidoille, ei osata enää muuta kuin naputtaa tekstiä. Ok julkaista puolialoastomia instakuvia koko maailmalle mutta puhelimeen ei uskalleta vastata.
Mistä sinä jotkut instakuvat tähän vedit? Taidat olla aika yksinkertainen tapaus..
Mä laitan noihin numeroihin aina viestin, että en voi vastata, jätä viesti. Jos jättää viestin niin soitan takaisin. Jos ei, en soita.