Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät ohitukset vain lisääntyvät liikenteessä!

Vierailija
12.07.2022 |

Läheltäpititilanteita piisaa lukematon määrä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan pikkuautollani ihan suosiolla satasta moottoritiellä, rekan perässä satasen tiellä koska molemmilla tyyleillä säästän yli litran polttoainetta satasella.

M50

Mulla laskee kulutus 6,5 litrasta 3,2 litraan kun vastus putoaa nollaan, en tosin aja ihan siinä perässä mutta kuitenkin yhdistelmäajoneuvon takana

2,40€ * 3,3 = 7,92€

x 30

=

237,66€ kuussa, koska työ+kotimatkat noin 50km suuntaansa

Vierailija
22/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki en tee töitä joka päivä vaan noin 22-24 päivää kuussa mutta muutakin ajoa tulee, kuten mökille viikonloppuisin n. 30km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset uskaltaisivat ajaa edes rajoitusten mukaan niin ei tarvitsisi ohitella niin paljoa. Mutta jotkut eivät vain uskalla ajaa autolla yli 60km/h

Rajoitus on YLIN sallittu nopeus, ei alin mitä olisi pakko ajaa.

Ilmeisesti sinä olet niitä jotka hidastelullaan aiheuttaa niitä vaarallisia ohituksia jossa vahingon sattuessa saattaa mennä henkiä joita ei tarvitsisi edes tehdä jos kaikki uskaltaisivat ajaa rajoitusten mukaan. Et varmastikkaan kanna vastuutasi asiasta jos itse omalla hidastelullasi aiheutat kolarin?

Siis ihanko nyt oikeasti yrität saada jonkun syyllistymään omasta törttöilystäsi. Olisi melkein kiva joutua kolariin kanssasi ja katsoa kun pokkana selvittäisit poliisille, kuka on syyllinen..

Vierailija
24/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset uskaltaisivat ajaa edes rajoitusten mukaan niin ei tarvitsisi ohitella niin paljoa. Mutta jotkut eivät vain uskalla ajaa autolla yli 60km/h

Rajoitus on YLIN sallittu nopeus, ei alin mitä olisi pakko ajaa.

Ilmeisesti sinä olet niitä jotka hidastelullaan aiheuttaa niitä vaarallisia ohituksia jossa vahingon sattuessa saattaa mennä henkiä joita ei tarvitsisi edes tehdä jos kaikki uskaltaisivat ajaa rajoitusten mukaan. Et varmastikkaan kanna vastuutasi asiasta jos itse omalla hidastelullasi aiheutat kolarin?

Taidat olla niitä, jotka syyttelevät aina toisia, kun itse mokaat?

Vierailija
25/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuvittelee olevansa rallikuskeja.

Osaisivat ohittajat edes palata takaisin ohitetun eteen kunnon välimatkan päästä eikä suoraan eteen. 

Rallikuskit eivät ohittele vaan sen tekee ratakilpailijat...

Vierailija
26/26 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla näillä bensanhinnoilla ole mikään kiire minnekkään.

Tämä. Itse olen säästänyt taloudellisella ajotavalla (ei turhia kiihdytyksiä, ilmanvastuksen minimointi, nopeusrajoituksen täsmällinen noudattaminen vakkarilla) satoja euroja sen jälkeen kun bensan hinta nousi pilviin.

Miten aivovaurioitunut pitää olla, että heittää satoja euroja kankkulan kaivoon siksi että on perillä joku 15 sekuntia nopeammin ja vaarantaa liikenteen?

Pappa betalar?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän