Vuokra-asunnoissa pitäisi kieltää teipattavat peilit! Ihan järkyttävät jäljet jää seuraavan asukkaan "iloksi"
Kommentit (13)
No kun poratakaan ei saa niin meinaatko että ilman peiliä pitäisi elää?
Joo sori. Teippasin seinäkellon kiinni ihmeteipillä. Se rysähti vuoden päästä alas ja veti maalit mennessään.
Kurjaa, jos seinää ei suostuta paikkaamaan. Oletko kysynyt vuokranantajalta?
Olen samaa mieltä. Olen vuokranantaja.
Vuokranvälittåjä vaan astialla inssi, ettei muka tuollaista voi kieltää.
No en enää laittaisikaan enkä muutenkaan palapeilejä, hyi.
Itse olen jättänyt ne peilit uuden asukkaan iloksi, kumpi sitten sitä iloa enemmän saa aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Et sitten maalaa seiniä kun muutat asumaan..?
Ööh, ei vuokra-asunnoissa lähtökohtaisesti vuokralaiset tee pintaremontteja. Joillekin vuokranantajille tuo toki on ok ja parhaassa tapauksessa kustantavat maalitkin, mutta ei todellakaan mitenkään läpihuutojuttu. Kysymättä ei edes saa maalata.
Pitääkö tauluteipin jäljet korjata? Riippuu varmaan vuokranantajasta. Mun kämpässä oli kyllä kaamea palapeili eikä sitä edellinen asukas poistanut.
liota niitä teippejä ruokaöljyllä tai voilla.
Kuka on niin hölmö että laittaa palapeilin kiinni super tarralla vuokra-asunnon seinään? Ei seinäpinnoille aina ole luvallista laittaa edes tauluja. Nämä kysytään vuokranantajalta erikseen!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin hölmö että laittaa palapeilin kiinni super tarralla vuokra-asunnon seinään? Ei seinäpinnoille aina ole luvallista laittaa edes tauluja. Nämä kysytään vuokranantajalta erikseen!
Taulujen laittamista ei voi kieltää.
Mun kämppään edellinen asukas jätti oikein ihanat palapelit suoraan 90luvulta. Kynnet riekaleina revin niitä irti ja luulin jo ettå koko seinä kaatuu!
Et sitten maalaa seiniä kun muutat asumaan..?