Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suurin osa teistä sellaisia, että teette tyytyväisenä samoja arkisia asioita?

Vierailija
12.07.2022 |

Työ, perhe, kodinhoito, joku tuttu harrastus yms. Vuoden kohokohtana kesälomareissu jonnekin vaikkapa.

Oletteko onnellisia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina lista valmiina asioita joita haluan tehdä. Sitten kun aamulla herään en tee mitään niistä asioista.

Vierailija
2/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välillä tyytyisenä ja välillä vähän hiton epätyytyväisenä. Hyvin onneton olin kun tein työtä jota vihasin, nyt on paremmin. Penniä saa venyttää ja sairauksia on, nuo vie voimia. Mutta ei ole silti liian huonosti. Aika pienistä asioista saan aidosti iloa nykyään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika arkista pskaahan tämä on.

Vierailija
4/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen. Kuiten saan itse rytmittää ja olla tekemättä tai tehdä hiki niskassa juuri sen verran kun haluan.

Vierailija
5/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuulun niihin, joiden mielestä parasta on tavallinen arki. Ja pidän itseäni hyvinkin onnellisena ja tyytyväisenä.

Vierailija
6/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan iloa pienistä asioista, kuten että tänään mustarastas tuli moikkaan minua tai että naapurin teini jutteli monta minuuttia kanssani iloisesti, eikä välittänyt siitä että olen jo harmaakettu.

Vierailija
7/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan olen tyytyväinen jos saan tehdä niitä samoja arkisia asioita. En tarvi edes sitä lomamatkaa, mulle tavallinen arki ois ihan loistavaa. On vaan. ollut ihan liikaa arjesta poikkeavia kammottavia katastrofeja elämässä viime vuosina, sekä omalla kohdalla että perheen.

Vierailija
8/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa joo. Työskentelen melko järkyttävien asioiden parissa, joten kotielämältä ja arjelta toivon tasaisuutta ja rauhaa. Saan paljon iloa perheestä ja eläinten parissa puuhailusta ja se riittää.

Vierailija
9/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiset asiat ovat elämän suola ja pitävät rytmin kunnossa. Mikä sen ihananpaa kuin töistä päästyä keittää kupillinen kahvia, tehdä pari leipää ja nauttia hyvästä kirjasta.

Vierailija
10/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen iloinen ja elämälle kiitollinen kodistani, jota siivota, ikkunoista joita puhdistaa, että näkee luontoon, ruoasta jota valmistaa, autosta jota imuroida, vaatteista joita pestä, lapsista joita kasvattaa. Yli puolet maailman ihmisistä elää paljon, paljon köyhemmästi.

Vierailija
11/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo onnellinen. Perhehelvetti.

Vierailija
12/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin arkiset rutiinit, riittävästi vapaa sikaa, kotitöitä ja yrittäjän töitä. Olen onnellinen arki- rytmissä. En kaipaa ulkomaan - matkoja, eikä rahan tuhlausta siihen

Vierailija
13/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisen tyytymättömyyden ydin on siinä, että ei osaa nauttia arjesta. Siihen nautinnon ja jännityksen tavoitteluun menee sitten kaikki rahat, ihmissuhteet, aika ja terveys.

Vierailija
14/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee mitään erityistä edes kesälomalla. Ihmiset aiheuttaa itselleen helposti stressin siitäkin, kun lomaan ladataan niin paljon odotuksia. Nukun, saunon, ulkoilen, kuopsutan pihaa.

Vierailija
15/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein istu kodinhoidon rutiineihin. Tykkään osasta kotitöitä, mutta osaa inhoan. En pyri antamaan kuitenkaan suurta merkitystä jollekin kerran vuodessa tapahtuvalle asialle (esim. se kesälomareissu), vaan löydän sen merkityksen arkisista pienistä asioista, esim. luonnosta, kirjoista ja harrastuksista. Olen tullut siihen tulokseen, että jos antaa suuren merkityksen jollekin asialle, joka toistuu harvoin ja jota pitää odottaa, se yleensä aiheuttaa pettymyksiä.

Vierailija
16/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tarvitsen jotain mistä innostua. Arkiset rutiinit ei sitä tarjoa.

Vierailija
17/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut arvostamaan tylsyyttä ja arjen rutiineja. Jos kokee usein tylsyyttä, silloin on elämässä asiat hyvin. 

Vierailija
18/18 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut arvostamaan tylsyyttä ja arjen rutiineja. Jos kokee usein tylsyyttä, silloin on elämässä asiat hyvin. 

Tää on täysin totta. Mulla oli elämä kriisissä pari vuotta sitten, ja siitä lähtien olen arvostanut sitä, että on tylsää ja mitään yllättävää ei tapahdu.