Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja kulmien&ripsien laminointi

Vierailija
12.07.2022 |

Onko kukaan käynyt imetyksen aikana ottamassa? Ilmeisesti ei suositella mutta ei ole kiellettyäkään. Tänään olisi aika ja imetän. En vain tajunnut lukea ettei suositeltavaa. Eihän noista aineista imetyksen kautta lapselle tule mitään jos menen ajalle tänään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. 

On se kun kaikki irtohärpäkkeet menee lapsen terveyden edelle. Etkö tosiaan voi olla omilla kulmillasi sen aikaa kun imetät? Kai sulla on myös ripsienpidennykset, hiusvärit, tekokynnet....

Vierailija
2/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

On se kun kaikki irtohärpäkkeet menee lapsen terveyden edelle. Etkö tosiaan voi olla omilla kulmillasi sen aikaa kun imetät? Kai sulla on myös ripsienpidennykset, hiusvärit, tekokynnet.

Oikeasti 😂 Aloittajana vastaan että kuule ei ole, ja ihan sillä kysyn kun en varma asiasta ole. On se kumma kun nykyään ei voida asiallisesti vastata vaan on ihan pakko vittuilla ja niinkun mut tuntisit. Höhö, kannattaa tuota asennetta vaikka vähän tsekkailla seuraavaksi 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raskaus tai imetys eivät varsinaisesti ole esteitä, mutta silloin hormonitoiminta on erilaista ja sillä on vaikutusta karvoihin. Silloin kulmakarvojen laminointi ei välttämättä toimi täysin oikein ja lopputulos voi olla hyvinkin lyhytkestoinen."

Näin löytyi. Itse menisin, koska siitähän joutuu maksamaan puolet hinnasta jos peruu saman päivän ajan. Ja aiemmalle kommentoijalle - mitään irtohärpäkkeitä ei lisätä, vaan omat karvat taivutetaan ns. permanenttiaineella.

Vierailija
4/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos järkevästä kommentista! T. Aloittaja

Vierailija
5/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ukko laminoi minun tai siis hänen rinnakkaiskortin. En voi nyt kun lähimaksulla maksaa ja alle 50€. Nyyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän