Imetys ja kulmien&ripsien laminointi
Onko kukaan käynyt imetyksen aikana ottamassa? Ilmeisesti ei suositella mutta ei ole kiellettyäkään. Tänään olisi aika ja imetän. En vain tajunnut lukea ettei suositeltavaa. Eihän noista aineista imetyksen kautta lapselle tule mitään jos menen ajalle tänään?
Kommentit (5)
En menisi.
On se kun kaikki irtohärpäkkeet menee lapsen terveyden edelle. Etkö tosiaan voi olla omilla kulmillasi sen aikaa kun imetät? Kai sulla on myös ripsienpidennykset, hiusvärit, tekokynnet.
Oikeasti 😂 Aloittajana vastaan että kuule ei ole, ja ihan sillä kysyn kun en varma asiasta ole. On se kumma kun nykyään ei voida asiallisesti vastata vaan on ihan pakko vittuilla ja niinkun mut tuntisit. Höhö, kannattaa tuota asennetta vaikka vähän tsekkailla seuraavaksi 😊
"Raskaus tai imetys eivät varsinaisesti ole esteitä, mutta silloin hormonitoiminta on erilaista ja sillä on vaikutusta karvoihin. Silloin kulmakarvojen laminointi ei välttämättä toimi täysin oikein ja lopputulos voi olla hyvinkin lyhytkestoinen."
Näin löytyi. Itse menisin, koska siitähän joutuu maksamaan puolet hinnasta jos peruu saman päivän ajan. Ja aiemmalle kommentoijalle - mitään irtohärpäkkeitä ei lisätä, vaan omat karvat taivutetaan ns. permanenttiaineella.
Kiitos järkevästä kommentista! T. Aloittaja
Minulla ukko laminoi minun tai siis hänen rinnakkaiskortin. En voi nyt kun lähimaksulla maksaa ja alle 50€. Nyyh.
En menisi.
On se kun kaikki irtohärpäkkeet menee lapsen terveyden edelle. Etkö tosiaan voi olla omilla kulmillasi sen aikaa kun imetät? Kai sulla on myös ripsienpidennykset, hiusvärit, tekokynnet....