Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lehtiartikkeli antaa vinkkejä seksiseuralaisen etsimiseen. Onko tosiaan tarpeen nykyaikana?

Vierailija
12.07.2022 |

On pelit ja vehkeet ja tinderit ja sähköpostit. Kuka muka kaipaa neuvoja, miten löytää seuraa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seuran löytyminen välttämättä kaikilta omin avuin onnistu.  Meitä on osaavia ja vähän tumpelompia.

Vierailija
2/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyisinhän on tarjolla opastusta ihan mihin tahansa työpaikan hakemisesta anopin myrkyttämiseen.  Miksi ei siis myös partnerin hakemiseen?  Eihän ole sinulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus näkyy tälläkin saralla.  Voi meitä!

Vierailija
4/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä ap ettei kaikki löytä seuraa vaikka noudattaisivatkin ohjeita.  Osaa ei vain onnista.

Vierailija
5/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullista mediaa lukevat vain idiootit.

Vierailija
6/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuullista mediaa lukevat vain idiootit.

Siihen varmasti tällaistenkin ohjeistusten antajat luottavat!

7/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mv lehti ei moista roskaa kirjoita!

Vierailija
8/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kaikilta onnistu, esim. multa. En ole tottunut yhden yön juttuihin. En osaa olla sovelluksissa ja en halua luoda deittiprofiilia tyyliin "30 v. nainen haluaa seksiseuraa" koska sillä saisi aika paljon ei-toivottua huomiota ja kyseessä on myös intiimi asia. "Mennäänkö panee?" kysymykset ei oikein ole soveliaita tai mun tyyliä. Haluan toki myös kumppanin joka on turvallinen ja luotettava ja jonka kanssa klikkaa.  Olen lähestynyt pari kertaa suoraan kiinnostavaa miestä baarissa, toisella kerralla ko. henkilö sai jonkinlaisen paskahalvauksen kun vieras nainen tuli pöytään juttelemaan. Toinen oli liikkeellä kaverin kanssa ja jossain vaiheessa pöytään tuli lisää porukkaa ja päättelin että oli aika lähteä. Olen myös saanut tuttavamieheltä pakit treffeillä kun ehdotin "jatkoja" ja toinen ei edes halunnut lähteä kanssani ulos. En kerro tätä valittaakseni tai saadakseni sääliä, en oleta että kaikki lakoaisivat jalkoihini tai että seksi on joku kansalaisoikeus. Mutta kunhan vaan sanon että ei ole mikään helppo asia kaikille ja vinkit ovat tarpeen.

Vierailija
9/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kuninkailla oli naisten hankkijoita. Ehkä nykyään voisi tarjota konsulttina seksikumppanin etsimispalvelua.

Vierailija
10/10 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne neuvot olivat? Artikkeli ei auennut mulla.