Tiukka pillu on 2 sormea leveä?
Ihmisillä sormet erikokoisia, kuinka leveä on 2 sormea?
Kommentit (9)
Ihmisten käsitys myös siitä, mikä on tiukka pillu, vaihtelee.
Minulla on paksut sormet, ja kalukin on paksu.
Pillu on tiukka, jos siinä pysyy lyijykynä.
Minun 2 sormen ympärysmitta on 11cm ja tuntuu tiukalta vaimon pillussa pillu kiihoittuneena.
Aikuisen miehen sormista puhutaan. Ei kyläsepän, eikä konserttiviulistin, vaan keskiverron kimmon.
Vierailija kirjoitti:
Minun 2 sormen ympärysmitta on 11cm ja tuntuu tiukalta vaimon pillussa pillu kiihoittuneena.
Leveys 2 sormellani on 4cm, joka vastannee keskiverto kalua, koska kalut ovat useimmiten leveämpiä sivusuunnassa kuin korkeussuunnassa. Siten vaimoni pillu on varmaan juuri sopivan kokoinen keskivertokalulle. Itsellä tosin on huomattavasti paksumpi ja yhtä paksu korkeus- ja leveyssuunnassa, eli tekee pillusta tiukan kun emätin on itsekin pyöreä putki.
Jos väliliha leikataan synnytyksessä, tuttu lääkäri kertoi neulovansa sen takaisin juurikin kahden sormen standardilla. Eli ei ile väljä, mutta ei ole tiukkakaan. Lopulta kaikki riippuu siitä, miten nainen harjoittaa lantionpohjalihaksiaan ja miten osaa ja jaksaa käyttää niitä yhdynnässä. Itse olen kumppanin mielestä mestaruustasoa niissä. Enkä harjoittele kuin pari kymmentä minuuttia päivässä.
Puolet neljän sormen leveydestä.