Miehet on lojaalimpia kavereille
Kommentit (12)
Miehet sanoo suoraan jos on sanottavaa.
Itse kiusaan tuttavaa ja sen ulkonäköä!
Niin ja olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen nainen
Vit.u on sairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen nainenVit.u on sairas
*oot
Siskoni hengaili lapsena paljon minun (veljensä) ja kavereideni kanssa. Sanoi välillä että pojat ovat reilumpia toisilleen. Onhan se totta että ainakin meidän kaveriporukkaan otettiin kaikki mukaan, enkä itse edes keksinyt syytä miksi ei oltaisi otettu (ja aloin miettiä tuota vasta sen myötä kun siskoni kertoi, miten näissä tyttöporukoissa aina joku jätettiin ulos, miten juoruiltiin ja sovittiin yhdessä että jollekin ei puhuta jne).
Itse puolestani hengailin välillä tyttöjen kanssa, koska silloin pystyi keskustelemaan asioista syvällisemmin, jutut olivat lennokkaampia ja tuli naurettua enemmän. Puolensa kaikissa. :D Eivätkä pojat koskaan pahoittaneet mieltään, jos vietin koulussa välitunteja heidän sijaan tyttöjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni hengaili lapsena paljon minun (veljensä) ja kavereideni kanssa. Sanoi välillä että pojat ovat reilumpia toisilleen. Onhan se totta että ainakin meidän kaveriporukkaan otettiin kaikki mukaan, enkä itse edes keksinyt syytä miksi ei oltaisi otettu (ja aloin miettiä tuota vasta sen myötä kun siskoni kertoi, miten näissä tyttöporukoissa aina joku jätettiin ulos, miten juoruiltiin ja sovittiin yhdessä että jollekin ei puhuta jne).
Itse puolestani hengailin välillä tyttöjen kanssa, koska silloin pystyi keskustelemaan asioista syvällisemmin, jutut olivat lennokkaampia ja tuli naurettua enemmän. Puolensa kaikissa. :D Eivätkä pojat koskaan pahoittaneet mieltään, jos vietin koulussa välitunteja heidän sijaan tyttöjen kanssa.
Itse päätynyt siihen tulokseen että itsessä vikaa kun ei ole nais eikä mies puolisia hyviä ystäviä. Ehkä olen luotaantyöntävä.
Samoja kokemuksia. Olen siis mies ja ystävystyin voimakkaasti erään naisen kanssa. Ennen pitkää hän feidasi minut. Syitä voin vain arvailla, mutta luulenpa, että kun minusta ei ollut hänelle enää hyötyä, niin ystävyytenikään ei enää häntä kiinnostanut. Ja ennen kuin joku sanoo, että itse olin hänen kanssaan vain päästäkseni sänkyyn, niin hän on ollut parisuhteessa koko ajan.
Miehet puukottaa toisiaan selkään aina kun voi eikä todellakaan sanoa suoraan toiselle mitä on mielen päällä. Eivät ole oikeita ystäviä toisilleen.
Miehet ja jo teinipojat sotkevat ja sekaantuvat toisten miesten, poikien seurustelusuhteisiin tarkoituksena saada seurustelu loppumaan.
Miestyöaloilla on järkyttävää kiusaamista ja epätasa-arvoista työntekijöiden kohtelua ja tähän osallistuvat aina myös esimiehet. Poliisille kuuluvat jutut lakaistaan maton alle.
Naiset sorsii ja kääntää selkänsä jos joku ei miellytä.
Komppaan tätä 🙋