Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean karmein huonekalu kasata?

Vierailija
11.07.2022 |

Mulla tähän asti Malm-lipasto. Tilasin kaksi kuuden laatikon lipastoa enkä en ikinä lähde kasaamaan tuota toista. Ensimmäisen kanssa meni neljä päivää ja kämppä oli täynnä hyllysälää. Hikoilin romun kanssa itseni läpimäräksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voiton vei hemnet sarjan sohva/sänky

Miehelläni ei todellakaan ole peukalo keskellä kämmentä mutta se vei totaalisesti hermot.

Joka toinen ruuvi puuttui pakkauksesta.

Ärräpäitä tuli ja 8 h päästä se se oli valmis.

Muistan sen aina kun sen vierashuoneessa näen

mutta hyvä tuli.

Vierailija
2/11 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ei todellakaan ole peukalo keskellä kämmentä mutta se vei totaalisesti hermot.

mutta hyvä tuli.

Meillä kokoojapalvelu kokosi muistaakseni juuri Hemnet-sängyn ja kuului vaan hiljaista kiroilua makkarista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pax kaapistot lasilla liukuovilla.

Pirun painavat ovet, miljoona nippelinappelia kun sisällä kymmenen vetolaatikkoa yms sisustetta ja vaatii suunnattomasti tilaa ympärilleen koota se.

Aika paljon kaikkea remonttia olen tehnyt ja juttuja asennellut, mutta tuohon meni täysi työpäivä aikaa.

Vierailija
4/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi kaivoinkaan tämän ketjun?

Avasin äsken tuon 6 laatikon Malm-lipaston ja tajusin että ei #"&% tätä ei aleta yksin kokoamaan. Mä olen päivisin töissä, mies iltaisin. Roinaa on muuton jäljiltä odottamassa paikkaa, johon laittaa niitä. Joten menee siis tovi, että täällä kaaoksen keskellä tapahtuu yhtään mitään. Olohuoneen keskellä on roinasaareke. Nyt ottaa päähän lujasti. Eteisessä on toinen roinakasa, kun sinnekin täytyy ostaa joku huonekalu, jonne tunkea kamaa piiloon. Ja yhdessä huoneessa on roinaa, joille tarvitaan vielä yksi kaappi.

Onneksi loma on vasta edessä ja lähdetään reissuun. Se mikä on siinä vaiheessa kesken, on sitä sitten ihan vapaasti. On se kumma kun ei rivarikolmion kamat mahdu kerrostaloneliöön. Täällä on huonosti suunnitellut neliöt ja hyvin pieni häkkivarasto.

Vierailija
5/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommissa hankinnoissa olen käyttänyty viime aikoina asennuspalvelua. Se maksaa, mutta säästää omia hermoja.

Vierailija
6/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta hyvä tuli.

Jos tarkoitat Hemnes-sohvasänkyä, niin kokosin sellaisen ihan itse.  Miehelläni ei hermo kestä noita ollenkaan.

N57

Vierailija
7/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malm oli piece of cake ja sinetöi päätöksen mennä naimisiin, koska selkeästi olemme hyvin yhteen hitsautunut tiimi.

Vierailija
8/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bestå burs

Vierailija
9/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus: bestå burs tv-taso

Vierailija
10/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut aika taitavaksi ikean kasaajaksi. Miehellä ei hermo kestä ja minä nainen kasaan nuo itse. Alkuun oli vaikeaa, nyt ehkä joku 10-15 roipetta kasattu ja alan jo osata ennakoida sekä ymmärrän ohjeet.

Vierailija
11/11 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malm oli vielä 10 vuotta sitten vaikeampi, nyt helpottaneet kasausta. Silloin joskus vetolaatikoiden kiskot eivät millään meinanneet osua kohdilleen tai osuneet pohjaan ja hylly oli muutenkin epävakaa.. nyt osasin kasata aika hyvin, mutta joskut osat ovat vääärinpäin ja sen huomaa tarkemmin laatikostoa katsoessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän