Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken kuin pikkulapsi, äitini kuolemassa

Vierailija
11.07.2022 |

Olen aivan lopussa. Vaikea avoero menossa ja äiti, joka ainoana ihmisenä maailmassa rakastaa minua, on nukkumassa pois.
Kaiken lisäksi olen juuri menettämässä työpaikkani. Uutta asuntoa ei vielä ole, joudun olemaan jäätävässä ilmapiirissä nykyisessä kodissa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään, kenen luokse voisit mennä? Raskas tilanne. On lupa itkeä ja surra.

Vierailija
2/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Tuo on rankkaa. Asioilla on taipumus kasaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Sure ja itke vaan. Yksi asia ja päivä kerrallaan.

Sitten joku parempi päivä tulevaisuudessa alat rakentamaan elämääsi uudelleen.

t. eräs jolle pamahti kerralla läheisten kuolemat ja syöpä ja muutakin

Vierailija
4/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ketään, kenen luokse voisit mennä? Raskas tilanne. On lupa itkeä ja surra.

Ei ole, sellaisia on, joiden kanssa pitää näyttää hyväntuulista oloa. Ei ole maailmassa ketään kohta, kuka rakastaisi minua.kaikki he ovat kuolleet.

Vierailija
5/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Tuo on rankkaa. Asioilla on taipumus kasaantua.

Asioilla ei ole taipumusta kasaantua. Se on illuusio tai itse aiheutettua

Vierailija
6/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit: on vain sellaisia joiden kanssa pitää näyttää hyväntuulista oloa. Taidat valehdella kaiken.

Vierailija
7/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Miten se onkin noin että paska kasaantuu.

Vierailija
8/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit: on vain sellaisia joiden kanssa pitää näyttää hyväntuulista oloa. Taidat valehdella kaiken.

Mitä sä tarkoitat. Ymmärrän hyvin ap:ta., Minullakin ystävät kaipaavat seuraani, kun olen hyväntuulinen ja kuuntelen heidän miesseikkailuja yms. Jos olen suruissani, ketään ei näy.,

Vierailija
9/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ammatti auttajiin! Näin olen itsekin tehnyt vaikka on läheisiä, ei heille voi kaikesta puhua, itse sain apua työterveydestä.

Vierailija
10/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta voisi löytyä kuunteleva korva. Itse en ole uskossa mutta muistan joskus jutelleeni sairaalapastorin kanssa ja uskontoa ei siinä käsitelty.

Voimia sinulle!

Vierailija
11/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti itketään vasta rakkaan kuoltua vaikka olisi miten henkitoreissaan, joten mene hakemaan rauhoittavia tai keskusteluapua ettet päädy psykoosiin.

Vierailija
12/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti itketään vasta rakkaan kuoltua vaikka olisi miten henkitoreissaan, joten mene hakemaan rauhoittavia tai keskusteluapua ettet päädy psykoosiin.

Onko opamoxit rauhoittavia. Ne on minulla uniongelmiin

Vierailija
13/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kirjoittaa hädissään olevalle ihmiselle sellaista, missä ei ole mitään perää. On vain hyvä, jos pystyy itkemään, oli läheinen vielä elossa tai ei!

Keskusteluapua voi saada esimerkiksi palvelevasta puhelimesta tai kriisipuhelimesta. Ev.lut. seurakuntien työntekijöiltä voi myös pyytää keskusteluaikaa. Ja jos olo muuttuu täysin sietämättömäksi, voi mennä vaikka sairaalan psykiatriseen päivystykseen.

Vierailija
14/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus ))))) Olet turvassa. Kaikki järjestyy ja äitisi rakastaa sinua yli rajan tuolta puolenkin. Älä itke. Tai itke vaan.

Vierailija
15/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kirjoittaa hädissään olevalle ihmiselle sellaista, missä ei ole mitään perää. On vain hyvä, jos pystyy itkemään, oli läheinen vielä elossa tai ei!

Keskusteluapua voi saada esimerkiksi palvelevasta puhelimesta tai kriisipuhelimesta. Ev.lut. seurakuntien työntekijöiltä voi myös pyytää keskusteluaikaa. Ja jos olo muuttuu täysin sietämättömäksi, voi mennä vaikka sairaalan psykiatriseen päivystykseen.

Sitähän tässä yritettiin sanoa että hakee nyt apua koska oirehtii yli.

Vierailija
16/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä yritettiin sanoa että hakee nyt apua koska oirehtii yli.

Vai olisiko pitänyt vihjata palstaneuvojalle ensin että huomaa ottaa esille tämänkin vaihtoehdon.

Vierailija
17/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä