Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronalla on peloteltu jo 3 vuotta, mutta kertaakaan en ole ollut edes kipeä sitten kesän 2020

Vierailija
11.07.2022 |

Silloin oli hyvin lievä, vain 2 päivää kestänyt flunssa.

Mulla on:

- 0 koronarokotetta otettuna

- oon käyttänyt maskia n. 10 krt koko aikana silloin kun on erikseen käsketty

- kertaakaan en ole käynyt koronatestissä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin hienoa, että muiden tekemät torjuntatoimenpiteet suojaavat myös sinua 🥰

Olet loistoesimerkki siitä, että Suomessa käyttöönotetut toimenpiteet ovat olleet tehokkaita!

Vierailija
2/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen terve olen ollut minäkin, lopetin maskin käytön kaupassa vasta viime lokakuussa, kun olin altistunut 3 kerran koronalle ja mitään tautia ei tullut ja ei ole tullut tautia sen jälkeenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tulee joillekin lievänä. Korona tulee joillekin pahana. Siinä se.

Vierailija
4/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Onko mielestäsi tärkeäkin asia muille tiedotettavaksi tällainen lievä korona? Jota ei edes ole koronaksi testattu.

Jokainen meistä tietää, että osalle porukasta ei korona tartu ja toisaalta jotkut joutuvat sairaalahoitoon. Kukaan ei vielä ole selvittänyt, miksi jotkut sairastavat koronan oireettomina tai eivät saa edes tartuntaa altistuksesta huolimatta. Tulevaisuudessa ehkä tiedämme enemmän. Epäilen, että ei johdu D-vitamiinin ylettömästä popsimisesta, vaan geeneistä.

Vierailija
5/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ollut sairastanut koko korona-aikana edes pientä flunssaa, kunnes sainkin koronan kesäkuun alussa. Melko kova tauti oli, 5 pv kuumetta, kaikki mahdolliset säryt, ihmeellisiä hermosto-oireita ja makuaisti edelleen pois. En suosittele. Onneksi vaikuttaa siltä, että mitään suurempaa jälkitautia ei ole ilmaantumassa.

Vierailija
6/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä jos sulla riittää vastustuskykyä :)

Maskin käyttö kylläkin suojaa enemmän siltä, ettet itse tartuta muita, kuin mitä toisinpäin. Korona voi olla myös oireeton, joten et voi olla satavarma etteikö sinulla olisi ollut sitä/et olisi kantanut sitä.

Loistavaa tietenkin, jos muihin on "pelottelut" tehonnut, ettei oo sulle tullut koronaa!

Vierailija
7/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ollut sairastanut koko korona-aikana edes pientä flunssaa, kunnes sainkin koronan kesäkuun alussa. Melko kova tauti oli, 5 pv kuumetta, kaikki mahdolliset säryt, ihmeellisiä hermosto-oireita ja makuaisti edelleen pois. En suosittele. Onneksi vaikuttaa siltä, että mitään suurempaa jälkitautia ei ole ilmaantumassa.

Mutta otitko r0k0tteita?

Tietysti se otti piikkejä, ei kukaan muu sairastu kesällä flunssaan.

Virukset kuolevat kesällä auringonvalossa ja lämmössä, siksi flunssakaudet päättyvät keväällä. Nyt sairastuvat vain ROKOTETUT. He uskovat valepropagandan että sairastuvat viruksesta, ja hokevat että olipa hyvä että tuli piikit otettua, muuten olisi voinut sairastua vielä pahemmin.

Totuus on että ilman piikkejä eivät olisi sairastuneet olleenkaan!

Hmm, kumma juttu, mä en oo ottanu vielä mitään rokotteita, ja olin viime viikolla aika pahassa flunssassa... Onkohan ne salaa piikittäneet mut?

Vierailija
8/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihailtavan rautainen. Suorastaan yli-inhimillinen.

Vierailija
9/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta otettuna, 0 tartuntaa, tai ei ainakaan mitään oireita. Rokote toimii!

Vierailija
10/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

foliolipatpäähän kirjoitti:

No sehän on hyvä jos sulla riittää vastustuskykyä :)

Maskin käyttö kylläkin suojaa enemmän siltä, ettet itse tartuta muita, kuin mitä toisinpäin. Korona voi olla myös oireeton, joten et voi olla satavarma etteikö sinulla olisi ollut sitä/et olisi kantanut sitä.

Loistavaa tietenkin, jos muihin on "pelottelut" tehonnut, ettei oo sulle tullut koronaa!

Ota koronarököte   ->   saa krooninen korona

Kolme rokotetta ottanut, niiden ottamisen jälkeen en ole ollut kipeänä enkä edes oireellinen kertaakaan. Mikä pointti kommentissasi oli, saanen kysyä?

Vierailija
11/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä ihailtavan rautainen. Suorastaan yli-inhimillinen.

0 piikkiä, 0 testiä, 0 tautia.

Monta kroonista sairautta ja tk-eläke. Ihan normaali ihminen.

Vierailija
12/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä lapsellisia juttuja: MINULLE kun ei ole tullu mitään oireita ilman rokotuksia, niin koko valtava maailmanlaajuinen rokotuskampanja on ollut turha.

Vierailija
13/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi tietää etukäteen, miten tauti kohtelee, jos saa tartunnan. Ja lieväkin koronatauti voi vaikuttaa aivojen toimintaan.

Vierailija
14/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä lapsellisia juttuja: MINULLE kun ei ole tullu mitään oireita ilman rokotuksia, niin koko valtava maailmanlaajuinen rokotuskampanja on ollut turha.

olisikin ollut pelkkä rokotuskampanja....

Vierailija
15/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen vuoteen olen ajanut autolla yhteensä 143000km. Enkä yhtään kolaria.

Kyllä MINÄ olen hirmu HYVÄ.

Vierailija
16/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos sulle ei sattunu mitään niin olipa tyhmiä nekin jotka kuoli koronaan. Olis vaan ollu niinku sinä.

Vierailija
17/17 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jos sulle ei sattunu mitään niin olipa tyhmiä nekin jotka kuoli koronaan. Olis vaan ollu niinku sinä.

Ai niinku Suomessa kuoli 558 ihmistä koronaan tai sen kanssa v. 2020, aikana ennen rokotteita. Olivat perussairaita vanhuksia.

Nyt kuollaan rokotuksiin 900 hlö/kk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi