Jenna, Jenni vai Jenny nimeksi!
Vauva 2viikkoa.
Toinen ja kolmas nimi on selkeät mutta ekaksi nimeksi Jenna vai Jenny vai Jenni?
Kommentit (17)
Jenni on noista ajattomin ja raikkain.
Jenny vain, jos nimi on tarkoitus myös lausua Jenny, mutta ruotsia puhuvat sen usein lausuvat silti Jenni.
Jenna on liian leimallisesti 80/90-luvun nimi. Se voi työelämässä olla rasite. 30 vuoden päästä oppilaat koulussa odottavat 60-vuotiasta Jenna-opea ja sitten sieltä tuleekin kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
2-3 eksoottista etunimeä. Siellä pitää olla C kirjain, Y kirjain ja vaikka Z. Sukunimi perussuomalainen.
Jos sukunimi on vaikka Jokinen. Eipä natsaa!
Jenny on kiva. On ne muutkin, mutta Jenny on nykyisin harvainaisempi.
ei Jenny
joutuu aina sanomaan se on Jenni yyllä
tai jos lausutaan yyllä, joutuu aina korjaamaan virheellisesti lausuttuja
mistä itse eniten tykkäät, minä laittaisin Jenni.
Meillä on tytön nimi Yenny. Eipähän ole kaimoja luokalla.
Ei mikään noista.
Kas kun et ehdota Jasminia :(
Jenni = suomalainen, tavallaan nuorekas, perinteinen nimi
Jenny = onko y kirjain vaikea tajuta, kirjoittaa ja lausua suomessa, ulkomailla toimii
Jenna = vähän teinimäinen ja liikaa hoettu muotinimi, miehet hokevat J Jamesonia, loppuu a kirjaimeen, joka sopii tytölle muuten
Kaikki nättejä nimiä, sopisi sisaruksille.
Vierailija kirjoitti:
ihan hirveä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sukunimi on Tuppurainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3 eksoottista etunimeä. Siellä pitää olla C kirjain, Y kirjain ja vaikka Z. Sukunimi perussuomalainen.
Jos sukunimi on vaikka Jokinen. Eipä natsaa!
Ilmeisesti natsaa. Luen huvikseni kastettuja ja näitähän riittää paikallislehdissä.
Ei sulla mitään vauvaa ole.
Kunhan provoilet......
Vierailija kirjoitti:
Jenni on noista ajattomin ja raikkain.
Jenny vain, jos nimi on tarkoitus myös lausua Jenny, mutta ruotsia puhuvat sen usein lausuvat silti Jenni.
Jenna on liian leimallisesti 80/90-luvun nimi. Se voi työelämässä olla rasite. 30 vuoden päästä oppilaat koulussa odottavat 60-vuotiasta Jenna-opea ja sitten sieltä tuleekin kolmekymppinen.
Mä olen 28-vuotias Maarit, eikä minulle ole ollut koskaan työelämässä tai muuallakaan rasitteena se, ettei minulla ole geneeristä sukupolvinimeä.
Itse aloittajan kysymykseen en osaa vastata, koska mielestäni kaikki nimet ovat kivoja. Itse valitsisin Jennyn, mutta luultavammin sen takia, että mukavan tätini nimi oli Jenny.