Miksi nuo 4v, 6v ja 8v lapset vinkuvat minulta karkkia kun syön niitä arkena?
He tietävät, että heillä on karkkipäivä lauantaina ja että heidän on ihan turha kerjätä minulta karkkia vaikka näkevät minun syövän niitä arkena. Ja mieskin jankuttaa, että en muka saisi karkkia tai suklaata lasten nähden syödä jos lasten karkkipäivä on lauantai. Miksi minä en muka saisi syödä karkkia aina halutessani lasten nähden ilman, että mies jankuttaa tai lapset kerjää?
Kommentit (7)
0/5 Porvoossa ei viikko ole käynnistynyt erityisen hyvin, kun jo tässä vaiheessa taso on noin surkea.
Ne lapset, joilla on karkkipäivä, ovat yleensä juuri kamalampia kuin ne, joilla ei ole. Ovat aina kerjäämässä karkkia heti, kun tietävät että kotona saa vain tiettynä päivänä.
Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan tehkää niinkuin minä sanon.
Vaikka oletkin aikuinen, ei ole kiva, että syöt karkkia lasten edessä. Syö yksinäsi.
Meidän lapset ovat pienestä asti oppineet, että äiti saa syödä karkkia koska vaan, vaikka he eivät saisikaan. Asian kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
Ei mun lapset ainakaan kerjää. Se mikä on mun, on mun. Leivoin kakunkin, eivät syöneet. Viikon ollu kaapissa lapsen oma irtokarkkipussi. Itse se ne valitsi. Hyvillä mielin voin syödä, kun sille ei kelpaa.