Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa?

Vierailija
11.07.2022 |

On käyty parisuhdeterapiassa. On juteltu asioista. Olen sanonut toiveitani, esim. että haluaisin katsoa yhdessä leffaa ym. pientä. Myös joku kiva viesti joskus piristäisi.

Silti hän ei jaksa panostaa yhtään. Antaa ikään kuin mennä hidastetusti päin puuta tämän koko homman.

Jos sanon, että ero on ainoa ratkaisu, alkaa itkeä. Silti ei voi tehdä pienintäkään muutosta tähän arkeen.

Ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä, lapsia on, ja kriisejä on ollut aiemminkin mutta silloin mies on jaksanut osaltaan yrittää. Nyt tuntuu että minä en enää jaksa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse mitä haluat ja jos mies ei halua tehdä niitä kanssasi niin anna olla. Jos on kavereita niin käy niiden kanssa elokuvissa, kahvilla jne. Ei sitä miestä voi muuttaa jos ei se itse näe ongelmaa. Ja jos koet että tahdot tehdä asioita nimenomaan miehen kanssa niin sitten täytynee etsiä vaan uusi mies jos ei se nykyinen edes siinä vaiheessa älyä kun käytte terapiassa ja puhut erosta että nyt on tosi kyseessä... Toki ensin ehkä kysyisin mieheltä itseltään onko hänestä suhteessa tai hänen omassa elämässän kaikki ok...

Vierailija
22/22 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kahdenkymmenen vuoden jälkeen heittäytyy täysin välinpitämättömäksi, on syytä huolestua.

Todennäköisiä syitä ovat toinen nainen tai mielenterveys ongelmat. Myös potenssihäiriöt voivat toki passivoida ja masentaa.

Joka tapauksessa on niin, että noin pitkän suhteen jälkeen tuo ei tapahdu vahingossa. Mies itse toki tietää, mikä vaivaa. Tietää myös käyttäytyvänsä haitallisesti. Jos hän ei kohtuullisessa ajassa halua selvittää asiaa, vaihtoehdoksi jäänee se, että lähdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän