iten pystyy psyykkaamaan itsensä pitämään niistä joista ei viehäty? (eli "alempitasoisista" kuin joihin ihastuu)
Kun täällä annetaan aina neuvoa että pitää "laskea tasoa" jos ei löydy kumppania, niin miten sen tason laskeminen käytännössä tapahtuu?
Itse olen yrittänyt useamman kerran tapailla ja hieman jopa seurustella sellaisen josta en ole ollut kiinnostunut, mutta tämä vastapuoli oli hyvin kiinnostunut minusta.
Eli yritin ns. "laskea tasoa" kumppaninhaun suhteen.
Jokainen näistä yrityksistä on päättynyt huonosti...Mikä siis on se salaisuus jolla tasoa lasketaan? Sitä kun täälläkin niin usein hoetaan, että jokin salaisuus varmasti löytyy jota en ole tajunnut.
Kommentit (44)
En tiedä. Minun tasoni on ollut työtön, ylipainoinen vanha juoppo ja väkivaltatuomiokin saa olla ja sekään ei ollut tarpeeksi alhaalla. Nekin piti itseään minua korkeatasoisempana. Jos joku neuvoo vielä laskemaan narkkarin tasolle sitä tasoa, niin yksi oli sekakäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minun tasoni on ollut työtön, ylipainoinen vanha juoppo ja väkivaltatuomiokin saa olla ja sekään ei ollut tarpeeksi alhaalla. Nekin piti itseään minua korkeatasoisempana. Jos joku neuvoo vielä laskemaan narkkarin tasolle sitä tasoa, niin yksi oli sekakäyttäjä.
Millainen sitten itse olet?
Miksi pitää aina ruoskia itseään tai syistä muita?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi?
Koska kaikilla ei ole mahista niihin jotka oikeasti kiinnostavat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi?
ap
Silloin voi olla yksin 😃
Olet ihmetellyt tätä samaa täällä monta vuotta. En ole koskaan nähnyt sinulle annettavan tuota neuvoa. Sitä vastoin olen nähnyt monta muuta. Sinulle on kerrottu ainakin että voit nostaa omaa tasoasi, tai voit aivan hyvin olla ilman. Mitä niistä neuvoista olet kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi?
ap
Silloin voi olla yksin 😃
No ei se yksinäisyyskään pidemmän päälle mitään herkkua ole...Vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi?
ap
Silloin voi olla yksin 😃
No ei se yksinäisyyskään pidemmän päälle mitään herkkua ole...Vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen
ap
No kyllä ny mieluummin yksin ku jonku randomin kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sitten itse olet?
En ole deittaillut vuosiin. Silloin olin työssäkäyvä, vakituinen työ, ylipainoa löytyi parikymmentä kiloa, joten se varmasti vaikutti asiaan. Silloin en käyttänyt lainkaan alkoholia. Työn ohessa opiskelin iltaisin harrastuksena.
Miksi ihmeessä pitäisi?
Lihavat ja rumat suomalaismiehet eivät viehätä minua, joten miksi minun pitäisi kiinnostua heistä?
vmp. autisti, mene terapiaan, tai lopeta edes jankkaaminen
Voi sitä tasoa vähän hilata alaspäin. Jos aattelet, että sun miehen pitäisi olla min 185 senttinen, voit kyllä hyväksyä 184 senttisen, ihan samalta ne näyttää.
Hyvin tiedetään, että kun ihastuu tai rakastuu toiseen ihmiseen, niin turhat kriteerit unohtuu. Toisesta tulee komea/kaunis, vastustamaton, ihana, vaikkei hän olisikaan sitä ollut kun hänet ekan kerran tapasit. Eli avoimuutta kumppanin etsimiseen! Tutustu vähemmän viehättäviinkin, he voivat olla tosi mahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Pitää löytää hyvä aihio jota sitten hienovaraisesti muokkaa haluamaansa suuntaan. Ei, pahasta pojasta ei ehkä tule kilttiä koti-isää mutta kouluttamattoman voi saada kouluttautumaan, työttömän töihin, lihavan laihtumaan...
Ikään kuin työttömyys olisi jotenkin rikollista. Itse olen ollut työtön jo viitisen vuotta mutta olen fyysisesti ja henkisesti kovemmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Minulla on ollut aikaa keskittyä asioihin mistä oikeasti pidän, kuten lenkkeilyyn, nyrkkeilyyn ja lukemiseen. Töissä ollessani en jaksanut kuin ehkä lukea pari sivua jostain kirjasta nukkumaan käydessäni. Urheilu jäi lähes kokonaan pois koska en jaksanut eikä minulla ollut motivaatiota vaikka en edes tehnyt mitään kovinkaan fyysistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tiedetään, että kun ihastuu tai rakastuu toiseen ihmiseen, niin turhat kriteerit unohtuu. Toisesta tulee komea/kaunis, vastustamaton, ihana, vaikkei hän olisikaan sitä ollut kun hänet ekan kerran tapasit. Eli avoimuutta kumppanin etsimiseen! Tutustu vähemmän viehättäviinkin, he voivat olla tosi mahtavia.
Yleensä ei ole. Päinvastoin. Kun annat rumalle mahdollisuuden niin se alkaa pitää itseään suhteen hyvännäköisenä ja alkaa alistaa ja mitätöidä.
Tason laskeminen tarkoittaa, että anna mahdolllisuus erilaisille tyypeille. Se ei tarkoita, että yrität"psyykata " itsesi olemaan jonkun kanssa.
Jos joku ei tunnu hyvältä, niin ei vaan tunnu hyvältä.
Voi olla, että joskus jonkun sopivan tyypin tapaaminen voi vaatia omalta mukavuusalueeltasi poistumista. Päätätkin tehdä intuition vallassa jotakin sellaista, mitä en yleensä tee esim. matkustatkin Timbuktuun Torremolinoksen sijasta. Uusissa paikoissa on myös aistit herkemmillä ja näkee enemmän kaikkea kivaa kuin ainaisessa tutussa kohteessa tai arjen rutiineissa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Sitten on ne tärkeät kriteerit, mistä ei tingitä. Samat tulevaisuuden suunnitelmat ja arvot.
Minä valitsin miehen eri kulttuurista. Näin erilaisuuden hyvänä asiana. Vahvuutena. Hyviä luonteenpiirteitä. Toki ulkoisesti oli myös komea mies mielestäni. Uskalsin heittäytyä.
Tietyt asiat alkoivat ärsyttää pidemmän päälle ja ero tuli.
Ehkä vaadit liikaa ap. Sellaista ihmistä ei luultavasti ole, kuin etsit. Vaikea sanoa, mitä vaadit.
Haluat luultavasti samanlaisen kumppanin kuin itse olet. Kuitenkaan et ole tyytyväinen itseesi.
Siis "Miten pystyy"
ap