Te joilla voimakas karvan kasvu.
Etsin konetta tms. jolla voisin siistiä karvoituksen suihkussa. Kainalot ja sääret ym. kokonaan karvattomiksi. Alapäätä ei tarkoitus pitää täysin karvattomana. Lyhentää ja siistiä kyllä. Suosituksia?
Kommentit (38)
En jaksa pelata minkään koneiden ja höylien kanssa. Pitäisi melkein illalla ajella uudestaan, jos aamulla on ajellut. Sokerointi ammattilaisella on minunkin suositukseni ellei ole varaa laserointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alapäästä pitää ajaa kaikki karvat pois.
Pyllykarvat pois naiset hyvät! Pari kertaa ollut naisella sellaset muruset siellä takertuneena karvoihin, että ihan yökkäys päässyt kesken petihommien.
Pidä kuule huoli vain omasta pyllystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllykarvat pois naiset hyvät! Pari kertaa ollut naisella sellaset muruset siellä takertuneena karvoihin, että ihan yökkäys päässyt kesken petihommien.
Niin, tai edes pesulla ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätän murut tarkoituksella, ettei kaappihomot eksy väärälle luukulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole karvaongelma vaan peseytymisongelma. Luuletko että noin huonolla hygienialla hiihtelevä ihminen tuoksuisi sileänäkään ruusuille, siellä se kakkeli olisi ihipoimujen välissä vähän pienempinä murusina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne naisten gillette höylät on ihan hyviä
Miesten gillettet on eri värisiä mutta muuten samanlaisia. Halvempia vaan. Älkää maksako vaaleanpunaista ylihintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naisten gillette höylät on ihan hyviä
Miesten gillettet on eri värisiä mutta muuten samanlaisia. Halvempia vaan. Älkää maksako vaaleanpunaista ylihintaa!
Miesten höylällä tuli haavoja kun ajon pääni kaljuks(yläpään) naisten höylällä onnistu hyvin
Minulla on voimakas säärikarvojen kasvu yhdistettynä herkkään ihoon. Epilaattori on ollut ainoa mikä ei jätä näppylöitä ja on jopa hillinnyt karvojen kasvua. Tai ainakaan ne eivät ole yhtä paksuja kuin ennen.
Viikon pysyy sileänä.
Epilaattorista tuli sisään kasvaneita karvoja. Enkä sillä esim. kainaloita pysty käsittelemään.
https://iholoisto.fi/products/iholoisto%E2%84%A2-ihokarvan-poistaja
Tämä ollut itsellä käytössä, ja toiminut moitteettomasti!
Vierailija wrote:
https://iholoisto.fi/products/iholoisto%E2%84%A2-ihokarvan-poistaja
Tämä ollut itsellä käytössä, ja toiminut moitteettomasti!
Ei mitään vaikutusta minun säärikarvoihin. Onneksi ei kallis sijoitus.
Karvahullu nostaa vanhoja ketjuja
Hakeudu elokuva alalle, useimmissa viidakkoseikkailuissa on pulaa ihmisapinoista, jos karvankasvusi on tuuheaa, on rooli kuin nakutettu sinulle. Ohjaaja nostaa puuhun ja alat vain ulvoa!
Miesten vehkeet on vaan parempia. Itsellä tämä:https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/gillette-fusion-5-hoyla-5-teraa
Kainalot ja sääret ajan höylällä. Miesten puolelta olen ostanut, oisko joku Gilleten 5-teräinen vaihtopäinen malli. Kestää tosi kauan terävänän ennen höyläpään vaihtoa.
Alapään vedän Onebladella. Näppärä käyttää, kestää mun mielestä vettä. Mun alapään iho ei kestä höyläämistä, joten tuo on hyvä, kun saa tarpeeksi lyhyeksi. Karvat ei myöskään ole sitten niin älyttömän teräviä kuin höylällä ajettuna, joten ei kutise juurikaan kun kasvavat takas.
Joskus kävin sokeroinneissa, mutta mulla tulee tosi helposti sisäänpäin kasvaneita karvoja, joten jätin sikseen. Ja olihan se kallistakin.