2v pojalle hienostelukengät...
Onko ideoita mistä löytyisi 2-vuotiaalle pojalle lämpimät, nahkaiset hienostelukengät, eli kävisi myös paukkupakkasilla etelä-suomessa?
Tepsut eivät värinsä puolesta oikein innosta, kavateistä en oo nähnyt kokoja ja Pompiissa ei oikein ollut pojille lämpösiä nahkakenkiä....
Kommentit (9)
Eli kengät saisi olla ruskeat, kokoa 27-28,eli mistäs niitä tepsuja ruiskeina? Itse näin sinisiä,mustia ja punaisia...
kahta eri ruskeaa saatavana.. itse olen nähnyt sellaisen vaaleamman, hieman punertavan ruskean, mutta jostain olin lukevinani, että myös ihan tummanruskeita olisi olemassa.. Onko tästä tietoa?
Tänä vuonna ostin samanlaiset, koska viime talvena olin niin tyytyväinen niihin. Tampereen sokokselta ovat nämä ja sellaiset kauniit ruskeat, tummat mielestäni. Viikko sitten ainakin näin vielä sokoksella, kooista en tiedä.
Ostin kaksivuotiaalle pojalle Timberlandin varrelliset kengät villasukka varalla. En halunnut sitä perinteistä keltaisen ruskeaa vaan vähän tummemman ruskean. Näissä ei ole vuorta joten siksi villasukan on mahduttava. Keväällä mahtunevat vielä ilman villasukkaa. Tosi kivan näköiset perus klassikot!
Kyllä myyjä ainakin niiden lämpimyyttä vakuutteli, ja villasukkakin mahtuu.
Branwen:
Kyllä myyjä ainakin niiden lämpimyyttä vakuutteli, ja villasukkakin mahtuu.
Tällaiset olivat ne minun ostamat: http://www.prinzessin-erbse.de/?artikelid=8856&ref=preisrob
myy Killefeetin kauniita ruskeita nahkakenkiä luonnonvalkoisella karvavuorella. Tosi yksinkertaiset, kauniit. Hinta n. 35 e. Tukeva kanta ja napakka pohja.
Siellä myös ruskeita Tepsuja näin, hinta se 50++ e.
Meillä pojalla ruskeat tepsut vaalealla karvalla, lämpimät ja hyvät.