Mysimbasta kokemuksia?
Oletko käyttänyt Mysimba-laihdutuslääkettä? Kerro kokemuksia jos olet. Jatkuva ruoan ajatteleminen ja päässä pyöriminen tekee laihduttamisesta mahdotonta, tai jos onnistuukin laihtumaan niin painon pitäminen kurissa vaikeaa
Kommentit (16)
Mysimbaa käytetään vähäkalorisen ruoan lisäksi. Ei se yksinään laihduta.
Olen. Sen löytäminen on paras asia, mitä elämässäni on tapahtunut. Olen laihduttanut 120 kg normaalipainoon alle vuodessa. Ei välttämättä toimi kaikille, koska ihmisten ylipaino johtuu niin monista eri asioista. Itselläni kuitenkin oli vikaa rasva-aineenvaihdunnassa, jonka Mysimba korjasi. Vihdoinkin liikunnalla ja terveellisellä syömisellä oli ne samat vaikutukset, jotka niillä on suurimmalle osalle ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Mysimbaa käytetään vähäkalorisen ruoan lisäksi. Ei se yksinään laihduta.
Väärin.
Kaloreilla ei ole mitään väliä. En ole laskenut kalorin kaloria pudottaessani 45 kiloa.
Olen äskettäin aloittanut. Ruoka ei pyöri enää mielessä ja mielihalut on melkein kokonaan pois. On helppo syödä pieniä annoksia ja niistä tulee ihan kylläiseksi ja tyytyväiseksi. Tunnen ehkä ekaa kertaa elämässäni sekä aitoa nälkää että kylläisyyttä.
Kuulostaa hyvältä. Vaikuttaako teho jatkuvan vaikka käyttäisi pitkään?
Minuakin kiinnostaa, ylipainoa ei ole kuin 10 kg mutta jatkuvaa taistelua
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Vaikuttaako teho jatkuvan vaikka käyttäisi pitkään?
Kyllä, sitä on tarkoitus käyttää pitkään isolla annostuksella. Sen teho vähenee, jos annostusta pienentää.
Ozempic toinen hyvä. Pistos, jonka voi itse antaa, kerran viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan sitä saada jos ylipaino vain 10 kg mutta painonhallinta jatkuvaa taistelua ja hidasta häviämistä
Onko täällä kokemusta miten tuo lääke vaikuttaa pidemmällä aikavälillä?
Kilot tulee takaisin kun lopettaa, ja liian kallis syödä loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan sitä saada jos ylipaino vain 10 kg mutta painonhallinta jatkuvaa taistelua ja hidasta häviämistä
Ei. BMI pitää oll vähintään 30. Mysimballa 27.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut syömään vaikka suklaalevyn päivän ruokien lisäksi niin se raha säästyy jo siinä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi minulla.
Uppista