Miltä kuulostaisi jos...
Miltä kuulostaisi jos joku olisi tulostanut kasvokuvasi ja laukeaisi siihen? Mitä mieltä siitä että joku yleensäkin tekee tällaista?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Outona, pitäisin sillä jos se joku olisi edes jotenkin ok, niin voisi sen tehdä minulle ihan livenäkin. Tuo on yksi seksifantasiani! Siis se että tulisi mies ja pakottaisi minut sänkyyn, kiinnittäisi kädet ja jalat tiukasti sängynpäätyihin, jonka jälkeen hän käyttäisi minua hyväkseen ja lopulta laukeaisi naamalleni.
No tämä se vasta oudolta kuulostaakin.
Kaikenlaisia pervoja tähän maailmaan kyllä mahtuu ja jos pervoilee keskenään kotonaan niin se on mulle aivan se ja sama.
Tuntuisi jopa kiihottavalta jos joku haluaisi mua noin paljon. Aivan kuin yrittäisi edes jotenkin korvata sitä että ei saa oikeasti.
Outona, pitäisin sillä jos se joku olisi edes jotenkin ok, niin voisi sen tehdä minulle ihan livenäkin. Tuo on yksi seksifantasiani! Siis se että tulisi mies ja pakottaisi minut sänkyyn, kiinnittäisi kädet ja jalat tiukasti sängynpäätyihin, jonka jälkeen hän käyttäisi minua hyväkseen ja lopulta laukeaisi naamalleni.