Pitäisi ostaa 4500€ auto mutta on vain 2000€ käteistä
Kommentit (19)
Kuuden tuuman paska ei mene neljän tuuman putkesta.
Onko siis loput 2500€ tilillä vai eikö sitä loppuosuutta ole?
Osta sähköauto kertoi vihreä ministeri!
Nostat sen lopun 2500e tililtä jos myyjä haluaa rahat kirjaimellisesti käteisenä. Toki voit kysyä käykö että maksat myyjälle sen 2000e käteisenä ja 2500e tilisiirtona.
Ostst auton osittain rahoituksella tai sitten ostat auton, johon rahasi riittävät, jos sinun on pakko se auto saada.
Vierailija kirjoitti:
Ostst auton osittain rahoituksella tai sitten ostat auton, johon rahasi riittävät, jos sinun on pakko se auto saada.
On minulla pari autoa, mutta ostettava auto on ihan samallainen kuin millä aloitin autoilun aikoinaan. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla pari autoa, mutta ostettava auto on ihan samallainen kuin millä aloitin autoilun aikoinaan. T.ap
Siis mitä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa lainaa pankista?
Saan. Autolaina vaan on melko turhaa. Lähinnä autoa ei ole pakko ostaa mutta käytännössä se on nyt pakko ostaa:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?
Siis mitä mitä? T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole koko kauppasummaa kasassa, yksinkertaisesti myyt yhden autoistasi saadaksesi sen toisen ostettua.
ei autoja enää käteisellä makseta
Myisin suutani ja p******i. Muutamassa päivässä saisin puuttuvat rahat kokoon.
On mulla muuten nyt jo kolme autoa. Unohdin että ostin pariviikkoa sitten yhden. En oo vielä saanut sitä himaan. T. Ap
No näinhän se auto rahoitetaan, kunhan luottotietosi on kunnossa:
https://www.nettiauto.com/artikkeli/miten_rahoittaa_auto_yksityishenkil…
Ostat halvemman. Otan lainaa. Myyt yhden auton. Eipä oikein oo muita vaihtoehtoja.
Ostat alle tonnin auton ja varaat loput rempparahaksi
Osta auto mihinkä rahat riittävät
Etkö saa lainaa pankista?