Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lesbopareissa toinen on aina ns. mies ja naispuolinen?

Vierailija
19.08.2008 |

.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne eivät voi olla vain kaksi naista ja homoissa vain kaksi miestä?

Miksi toinen on aina kuitenkin sitä vastakaista sukupuolta?

Vierailija
2/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla silmät päässä, nyt just uutissa oli tuolla lesboparilla .toisella miehen(sulhasen) asu ja toisella morsiamen asu.

Sitten kun tämä USA:lainen filmitähti (en muista niemee) meni vihille lesborakkaansa kanssa ja toisella oli hame ja toisella smokki.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se niin luonnollista kerta on.

ap.

Vierailija
4/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti kysymykseen. AINA kun vertaillaan kahta ihmistä keskenään, toinen on enemmän maskuliininen ja toinen enemmän feminiininen. Ihan aina. Vaikka ottaisit omat lapsesi vertailtavaksi. Kun nyt sitten katsot lesboparia, vertaat heitä keskenään ja kappas: huomaat että toinen on "mies" ja toinen nainen. Eikö se nyt oo ihan itsestäänselvyys?

Vierailija
5/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin lesboparia, joista kumpikaan ei ole enempää feminiinimpi kuin toinen tai toisin päin.

Vierailija
6/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heistäkin vain pinnan eli vaatteet YHDESSÄ ainoassa tilaisuudessa, ja luulet sen perusteella tietäväsi että KAIKKI, AINA, ja kukaan ei koskaan mitenkään toisin.

Vierailija
7/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen nähnyt lesbopareja, jotka on molemmat hääpuvussa TAI smokissa. Ehkä kyse on enemmän valinnan vapaudesta. Ei kaikki naiset viihdy mekossa ja lesbolta sitä ei niin paljon odotetakaan.

Vierailija
8/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä tavalla mekko on se "luonnollinen" asu naiselle? Kukin pukeutuu, miten tahtoo.

Pareja on niin paljon erilaisia, homoissa ja heteroissa, että tuskin voit tuollaista yleispäätelmää vetää...

Vierailija
9/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla nyt on useimmin mutta lesboilla on aina se toinen se miespuolinen.. en tiedä onko homous epänormaalia mutta tollainen herättää vähän kysymyksiä..

ap.

Vierailija
10/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et ap tunnista muita massasta, ja oletat heidät heterokavereiksi, etkä pariskunniksi.

Vierailija
11/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit saada toisenlaisen näkökulman

Vierailija
12/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap:n kanssa täysin samaa mieltä ja huomannut saman itsekin. Tiedän parikin pariskuntaa jotka ovat olleet telkkarin keskusteluohjelmissa joissa aiheena homoliitot tai heidän adoptio-oikeus tms ja toinen osapuoli naisellistakin naisellisempi, vaalea kihara tukka yms ja toinen lyhyttukkainen miehekkään näköinen ja pukeutunut miehekkäästi collegeen kun taas tämä vaalea naisellinen on pukeutunut paljastavammin ja naisellisemmin kuin urheilucollegeen.

Vierailija
13/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näistäkin huomattavasti maskuulisempi ja toinen femiinisempi.

Järjestyskin tuntuu olevan se että tämä maskuulisempi on isäntä ja se toinen emäntä. Kyllä minä olen näitä pareja nähnyt , käytin vain näitä kahta esimerkkeinä, jotta jokainen voi itse sen havainnollistaa.

ap.

Vierailija
14/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mulla on työkaveri joka on selvästi femiininen homo.

ap.

Vierailija
15/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pukeutuu tietyllä tavalla se on mies. Jos sillä on tietynlainen tukka, se on nainen. Jos se tekee ravintolassa näitä töitä se on mies. Jos se tekee noita töitä se on nainen.

MOT.

Vierailija
16/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lesboparit, joita tiedän niin ovat juuri tuollaisia, että toinen on selvästi mies ja toinen naisellisempi. No tämän palstan Tempakka ja Alliisa olivat molemmat aika naisellisia, mutta onkin ainoa poikkeus, jonka olen nähnyt.

Vierailija
17/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on omat ominaisuutemme, ja monesti haemme kumppanistamme itseämme täydentäviä asioita. Itse olen herkkä ja tunteellinen, puolisoni taas "putkiaivo", ja kyllä monesti erilaiset luonteenpiirteet heijastuvat ulkonäköönkin. Esim. itse pidän kauniista asioista -> pidän nättejä vaatteita, meikkaan ja laitan hiuksiani. Puolisoni taas arvostaa käytännöllisyyttä -> lyhyet, helpot hiukset, tilava reppu selässä, jalassa mukavat kengät jne. Ehkä nuo viimeisimmät ominaisuudet mielletään maskuliiniksi.

Eli "vika" ei ole lesboissa, vaan yhteiskuntaan juurtuneissa sukupuolimalleissa. (eli juuri tuo "nainen siivoaa, mies hakkaa nauloja")

Älä viitsi haukkua muita, kun itsekin toimit ihan samalla tavalla.

Vierailija
18/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä sanottiin että hän on nainen ja hänen puolisonsa on mies?

Tämän osasin kuule ihan itse päätellä.

Vierailija
19/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on omat ominaisuutemme, ja monesti haemme kumppanistamme itseämme täydentäviä asioita. Itse olen herkkä ja tunteellinen, puolisoni taas "putkiaivo", ja kyllä monesti erilaiset luonteenpiirteet heijastuvat ulkonäköönkin. Esim. itse pidän kauniista asioista -> pidän nättejä vaatteita, meikkaan ja laitan hiuksiani. Puolisoni taas arvostaa käytännöllisyyttä -> lyhyet, helpot hiukset, tilava reppu selässä, jalassa mukavat kengät jne. Ehkä nuo viimeisimmät ominaisuudet mielletään maskuliiniksi.

Eli "vika" ei ole lesboissa, vaan yhteiskuntaan juurtuneissa sukupuolimalleissa. (eli juuri tuo "nainen siivoaa, mies hakkaa nauloja")

Vierailija
20/39 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä sanottiin että hän on nainen ja hänen puolisonsa on mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi