Shannen Doherty oli tosi kaunis
Yksi kauneimpia minun mielestäni. Beverly Hillsissäkin paljon kauniimpi kuin Kelly, jota kaikki aina ihailivat.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ole koskaan pitänyt hänen ulkonäöstään, vaikka kyllä hän tietysti on hyvännäköinen.
Niin, "periaatteessa" hän oli hyvännäköinen, mutta samalla hänessä oli jotain vastenmielistä: hän näytti ilkeältä ja pinnalliselta. Mikä vääryys ajatella näin ulkonäön perusteella, mutta sellainen olo minulle aina tuli kun häntä katsoin, että tuo nainen on kiusaaja.
Hänhän oli kuulemma oikeassa elämässä ilkeä ja muistelen, että hankala työkaverinakin.
Nuorena hän oli kyllä valtavan kaunis.
Ylähampaansa ovat kuin legopalikat. Hampaiden ei niin väliä, mutta ollut melkoinen bitch silloin nuorempana, ehkä vanhempana viisastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ole koskaan pitänyt hänen ulkonäöstään, vaikka kyllä hän tietysti on hyvännäköinen.
Niin, "periaatteessa" hän oli hyvännäköinen, mutta samalla hänessä oli jotain vastenmielistä: hän näytti ilkeältä ja pinnalliselta. Mikä vääryys ajatella näin ulkonäön perusteella, mutta sellainen olo minulle aina tuli kun häntä katsoin, että tuo nainen on kiusaaja.
Hänhän oli kuulemma oikeassa elämässä ilkeä ja muistelen, että hankala työkaverinakin.
No nainen nyt saa ilkeän ja hankalan maineen aika helposti, ei tarvitse kuin kieltäytyä jostain tuottajan tai ohjaajan epämiellyttävästä ehdotuksesta niin olet kohta mustalla listalla.
Jason Priestley oli kuulemma irstailija oikeassa elämässä. Jotenkin outoa, kun se rooli oli sellainen naapurinpoikamainen. Shannen on ollut tiettävästi aika ..ttumainen akka, mutta onhan tuo nyt kamalaa että syöpä tuli. Luke Perry oli sitten puolestaan jalat maassa, ehkä koska oli jo vähän muita vanhempi kun BH 90210 alkoi.
Muistan hänet LA Beatista :) Onpas siitäkin aikaa..
Vierailija kirjoitti:
miksi naisilla on tarve ihailla ei kauniita naisia? ei miehetkään kehu jotain jaajoa komeaksi.
Kuvitteletko aloittajaa naiseksi?
Ei naiset noin aivottomia aloituksia täällä tee.
Varmaan akat ovat olleet kateudessaan vmäisiä sille. Sitten se on antanut takaisin samalla mitalla ja saanut sillä tavalla nartun maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi naisilla on tarve ihailla ei kauniita naisia? ei miehetkään kehu jotain jaajoa komeaksi.
.
Lol 🤣 "katoin juuri englantilaisen potilaan ja kylläpäs se miesnäyttelijä oli hotti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittaja ja ollut nainen viimeiset 35 vuotta.
Perus. Ei ihmeellisen kauniin näköinen.
http://images2.fanpop.com/images/photos/7400000/Brenda-and-Kelly-brenda…
Kummatkin tytöt niin nättejä, mutta Brenda (eli Shannen) oli suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
On erittäin huonossa kunnossa. Sairaus uusiutui. On kertonut sanovansa hyvästejä läheisilleen.
No ei Instan perusteella. Just oli jotain lomakuvia. Näytti olevan suomalaistyylinen saunakin kiuluineen.
Doherty oli myös Pieni talo preerialla-sarjassa lapsena. Oli kaunis lapsi letteineen jo silloin.
Yleensä pidän persoonallisen näköisistä ihmisistä, mutta Shannen Doherty on poikkeus. Silmät ovat niin eri korkeudella, että pahaa tekee. Vähän kuin katselisi kubistista maalausta. Lisäksi ilmeessä on jotain, mistä en pidä.
Ja toki toivon hänelle kaikkea hyvää.
Kenestä tykkäsitte ulkonäön puolesta eniten Siskoni on noidassa? En viitsi tehdä tälle omaa aloitusta...
Itse tykkäsin Alyssa Milanosta. Rose McGowankin oli nätti.
Onko sun rillit mitä vahvuutta, käy optikolla kun tuollaista väität. Ei oo kaunis, ei sitten pätkääkään.