Suviseurojen jäljiltä rantani on täynnä ruskeaa vaahtoa ja vesi täynnä kikkareita
jotka sulavat vasta ensi syksynä. Voi perkele kun sylettää.
Kommentit (14)
Paskoohan ne uskiksetkin, tarpeita ei taivaanisä vielä kerää.
Jumalan terve. Jeesuksen nimeen ja vereen, kaikki paskat on anteeksi annettu.
Ootko siis käyny kakalla rantavedessä?
Ja w*tut on! Sinä tollo, jolla ei ole omaa elämää, väännät tänne jatkuvasti valheellisia juttuja joiden ideat luet nettilehdistä. Olet häpeäksi itsellesi ja kaltaisillesi.
Tekopyhät hurskastelijat kävivät kylässä, lähtivät, vain paskavuoret ja kusipurot jäivät. Normaalia uskovaistoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja w*tut on! Sinä tollo, jolla ei ole omaa elämää, väännät tänne jatkuvasti valheellisia juttuja joiden ideat luet nettilehdistä. Olet häpeäksi itsellesi ja kaltaisillesi.
Ja itse alapeukuttaa vastauksia. Nolo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yläpeututit itseäsi tollo. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mullahan ihan parhaat jutut!
Ja tämän luit lehdestä. Omaa rantaa sulla ei ole. On vain kerrostaloyksiö ilman parveketta ja läppäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mullahan ihan parhaat jutut!
Oot niin mukava, että joudut lopun elämääsi peukuttamaan itseäsi. Muut ihmiset ei koske suhun pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän luit lehdestä. Omaa rantaa sulla ei ole. On vain kerrostaloyksiö ilman parveketta ja läppäri.
Sulla on vaan kotipuusi josta viskelet kakkaa ohikulkevien ihmisten niskaan.
Synnit on puhdistettu. Jonnekin ne menevät.