Maailman vanhin lentoemäntä 79 ja näyttää pirteämmältä kuin nuoriso!
Eipä ole kaksoiseukaakaan, uskomatonta : https://www.imaphsy.com/world/this-woman-is-the-worlds-oldest-flight-at…
Kommentit (33)
Miksi ihmiset on niin kiinnostuneita toisten ulkonäöstä? En tule koskaan ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä kaksoisleuka. Näkyy oikeanpuoleisessa kuvassa selkeästi. Mutta tuossa iässä saakin olla.
No ei ole .
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset on niin kiinnostuneita toisten ulkonäöstä? En tule koskaan ymmärtämään.
Tuossa ammatissa on edellytyksenä olla hyvän näköinen.
Mun isä on saman ikäinen, ja näyttäisi tekareissa ja pellemeikissä yhtä pirteältä. Ei oo ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja lentäminen vielä vauhdittaa vanhenemista sanovat. Uskomattoman kaunis on yhäkin.
Plastiikkakirurgia on hyvä apuri. Bettellä tuskin on pikkurahasta puutetta, joten on vara pitää itsensä nättinä. Lentoemännän työssä etenkin Amerikassa se on jopa pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että kaksoisleuab voi aina poistaa kirurgisesti? Pieni rasvaimu ja siinä se. Tämä nainen on aivan hyvin voinut käydä joissain operaatioissa.
Se kaksoileuka ei tule kaikille eikä edes heltat kuin jossain likempänä 90. Ei kaikkien tarvi mennä kirurgille, riippuu elitavoistakin aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että kaksoisleuab voi aina poistaa kirurgisesti? Pieni rasvaimu ja siinä se. Tämä nainen on aivan hyvin voinut käydä joissain operaatioissa.
Se kaksoileuka ei tule kaikille eikä edes heltat kuin jossain likempänä 90. Ei kaikkien tarvi mennä kirurgille, riippuu elitavoistakin aika lailla.
Ennen kaikkea geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä kaksoisleuka. Näkyy oikeanpuoleisessa kuvassa selkeästi. Mutta tuossa iässä saakin olla.
Ja sinäkö se olet antamaan jotain lupia, milloin kenelläkin saa olla kaksoisleuka?
Sillä on joku huonosti istuva naamari laitettu.
Tosin tuossa iässä ei oikein voi enää mitään, että en ala haukkumaan.
Menee silleen, että
30v+ härskiintyminen
40v+ hapatus
50v+ homeessa
60v+ muumioituminen alkaa
70v+ muumiotunut
80v+ zombi elävä kuollut
PIRTEYS on yliarvostettua. Minun kokemukseni on että kaikki pirteät ihmiset ovat sosiopaatteja.
Esim tuossa linkissäsi, ne kuvat siitä lentoemosta. Jos sellainen muori lähestyisi minua kadulla niin juoksisin henkeni edestä pakoon. Valitettavasti tuo lentoemo ei lähesty kadulla vaan lentokoneessa jossa olisin LOUKUSSA sen sosiopaatin lähellä, joten en voisi juosta pakoon, joten joutuisin vain istumaan lamaantuneena paikallani peläten henkeni edestä lennon loppuun asti. En uskaltaisi maistaa hänen tarjoamaansa kahvia, koska se saattaisi sisältää myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö se olet antamaan jotain lupia, milloin kenelläkin saa olla kaksoisleuka?
Kyllä. Juuri minä. Oliko jotain muuta kysyttävää arvon tosikko?
Ja lentäminen vielä vauhdittaa vanhenemista sanovat. Uskomattoman kaunis on yhäkin.