Mikä minussa on vikana, kun kukaan mies ei rakastu minuun?
Vaikka itselläni tunteet olisivat kuinka syvät, osoitan rakkautta, hellyyttä ja olen valmis tekemään mitä tahansa miehen onnellisuuden vuoksi, tulen jätetyksi. En koskaan ole kenenkään ykkönen. Viimeisin rakkaudenkohteeni oli sellainen suloinen, kokematon nörttimies, eli ei mikään pelimies. Luulin vihdoin löytäneeni sellaisen ihmisen, jonka kanssa näkisin olevani loppuelämäni.
Silti tunteet paljastuivat yksipuolisiksi ja nyt makaan sängyn pohjalla niin masentuneena kuin olla voi. Mies taas instagram storien mukaan nauttii elämästään.
Koko elämäni tuntuu siltä, kuin olisin kirottu. Ikää on jo 28 vuotta, eli voin varmaan sanoa kohta hyvästit naimisiinmenolle ja nuorelle rakkaudelle.
Kommentit (37)
Nainen on susiruma, jos miehiä ei kiinnosta. No, juopoille tuntuu kelpaavan helpommin. Yritä hengata niiden kanssa vaikka.
Sama muuten, mutten ole löytänyt edes ketään kenen kanssa mennä treffeille.
Kai sitä voi vaan luovuttaa tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on susiruma, jos miehiä ei kiinnosta. No, juopoille tuntuu kelpaavan helpommin. Yritä hengata niiden kanssa vaikka.
On minua kehuttu kauniiksi enkä tarkoita nyt juoppojen kehuja, mutta ihan kuin ylläni olisi kirous ettei kukaan kuitenkaan rakastu minuun tai halua kanssani mitään pidempiaikaista. Kukaan ei koskaan halua panostaa minuun samalla tavalla kuin minä heihin.
Ap
Kokeile mun kans. Oon kans yksinäinen tätä nykyä, mut eronnut jokin aika sitten. Nähdään vaikka stockan kellon alla?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä luulet. Silti kaikenlaisia lihavia ja vähemmän viehättäviä ihmisiä näkyy työpaikallani kumppaniensa kanssa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minua kehuttu kauniiksi enkä tarkoita nyt juoppojen kehuja, mutta ihan kuin ylläni olisi kirous ettei kukaan kuitenkaan rakastu minuun tai halua kanssani mitään pidempiaikaista. Kukaan ei koskaan halua panostaa minuun samalla tavalla kuin minä heihin.
Ap
Sama juttu! Ulkonäöllä juuri olenkin vetänyt miehiä puoleeni, mutta se ei vain kestä koska eivät kiinnostu sen enempää mistään muusta.
Ehdota seksisuhdetta. Nykyään ole enää mitään järkeä hankkia parisuhdetta kun saa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sama juttu! Ulkonäöllä juuri olenkin vetänyt miehiä puoleeni, mutta se ei vain kestä koska eivät kiinnostu sen enempää mistään muusta.
Tämä just. Ja kiinnostuuko miehet oikeasti vain niistä naisista, jotka ovat vaikeasti tavoitettavissa? Ja kuinka hauska ja fiksu pitäisi olla, että miehelle kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehdota seksisuhdetta. Nykyään ole enää mitään järkeä hankkia parisuhdetta kun saa muutenkin.
Mä yritän vältellä sitä sänkyyn menemistä liian aikaisin, koska minulla ainakin käy niin, että kun sitä seksiä on harrastettu, olen vain kiintynyt mieheen entistä enemmän. Olin just 4 vuotta ilman seksiä ja odotin sitä oikeaa jonka kanssa sitten näkisi, että siitä tulisi jotakin pidempikestoista eikä pelkkää seksisuhdetta. Tämä oli siis tämän kokemattoman nörttimiehen kanssa. No, niinhän siinä kävi, että taas jäin nuolemaan haavojani yksin ja tämä mies lähti maailmalle nauttimaan elämästä. Luulin, että hänkin olisi kiintynyt minuun enemmän, kun kerta oli hänen ensimmäinen seksikertakin.
Ap
Taisi olla joku pleijeri kuitenkin. En usko että yksikään suloinen, kokematon nörttimies raportoi elämästään instagram storyissa.
Oletko kenties tällainen? (tämä mielikuva minulle tulee näistä mammoista täällä)
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla joku pleijeri kuitenkin. En usko että yksikään suloinen, kokematon nörttimies raportoi elämästään instagram storyissa.
Olisiko muka valehdellut olevansa neitsyt? Sanoipa vielä, että halusi ekan kertansa olevan jonkun erityisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties tällainen? (tämä mielikuva minulle tulee näistä mammoista täällä)
No en.. olen normaalipainoinen, pitkät vaaleanruskeat hiukset ja pukeudun naisellisesti. Meikkaan luonnolliseen tyyliin. Olen ikuinen romantikko ja kirjoitin tälle miehelle runon hänestä, ja hänen mielestään se oli hieman teinimäistä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko muka valehdellut olevansa neitsyt? Sanoipa vielä, että halusi ekan kertansa olevan jonkun erityisen kanssa.
Ap
Ihan hyvin saattoi valehdella. Okeasti kokematon tuskin mielellään asiasta avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän vältellä sitä sänkyyn menemistä liian aikaisin, koska minulla ainakin käy niin, että kun sitä seksiä on harrastettu, olen vain kiintynyt mieheen entistä enemmän. Olin just 4 vuotta ilman seksiä ja odotin sitä oikeaa jonka kanssa sitten näkisi, että siitä tulisi jotakin pidempikestoista eikä pelkkää seksisuhdetta. Tämä oli siis tämän kokemattoman nörttimiehen kanssa. No, niinhän siinä kävi, että taas jäin nuolemaan haavojani yksin ja tämä mies lähti maailmalle nauttimaan elämästä. Luulin, että hänkin olisi kiintynyt minuun enemmän, kun kerta oli hänen ensimmäinen seksikertakin.
Ap
Seksi aiheuttaa naisissa kiintymyksen tunnetta mutta samaa ei tapahdu miehelle. Mies haluaa seksiä mutta kiintyy muihin asioihin. Naiset helposti menevät tähän halpaan koska tosiaan seksi kyllä houkuttelee miehiä paikalle, laumoittain - mutta kiintymystä aiheuttaakin ihan muut asiat. Monelle miehelle se on päinvastoin niin, että seksiä kohden etenemeninen (ennen kuin sitä on saatu) pitää mielenkiintoa yllä mutta kun seksiä saa, siinä testataan onko mies ehtinyt kiintyä naisen muihin ominaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan hyvin saattoi valehdella. Okeasti kokematon tuskin mielellään asiasta avautuu.
Aika hemmetin outoa valehdella olevansa neitsyt. Tai ainakaan en ikinä ole kuullut miesten valehtelevan sellaisesta, enemmänkin naisten.
Ohhoh, et ole sitä oikeaa vielä kohdannut. Haku päälle vaikka tinderiin, jos löytyisi oma unelmien prinssi sitäkautta.