Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minussa on vikana, kun kukaan mies ei rakastu minuun?

Vierailija
09.07.2022 |

Vaikka itselläni tunteet olisivat kuinka syvät, osoitan rakkautta, hellyyttä ja olen valmis tekemään mitä tahansa miehen onnellisuuden vuoksi, tulen jätetyksi. En koskaan ole kenenkään ykkönen. Viimeisin rakkaudenkohteeni oli sellainen suloinen, kokematon nörttimies, eli ei mikään pelimies. Luulin vihdoin löytäneeni sellaisen ihmisen, jonka kanssa näkisin olevani loppuelämäni.
Silti tunteet paljastuivat yksipuolisiksi ja nyt makaan sängyn pohjalla niin masentuneena kuin olla voi. Mies taas instagram storien mukaan nauttii elämästään.

Koko elämäni tuntuu siltä, kuin olisin kirottu. Ikää on jo 28 vuotta, eli voin varmaan sanoa kohta hyvästit naimisiinmenolle ja nuorelle rakkaudelle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla joku pleijeri kuitenkin. En usko että yksikään suloinen, kokematon nörttimies raportoi elämästään instagram storyissa.

Olisiko muka valehdellut olevansa neitsyt? Sanoipa vielä, että halusi ekan kertansa olevan jonkun erityisen kanssa.

Ap

Ehkä olet lörppö. Itse en ainakaan arvosta, jos kumppani kertoilee minusta tai seksistäni vauva palstoilla omia tulkintojaan.

Vierailija
22/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuunkaan ole kukaan ollut rakastunut vaikka suhteita muutama on ollutkin.

En ole kaunis. Mälliämpäriksi kelvannut..,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmers Only. Emännän hakusivusto. Esittelet rohkeasti mekkoa ja leivonnaisia. Meet alta tunnissa.

Vierailija
24/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota seksisuhdetta. Nykyään ole enää mitään järkeä hankkia parisuhdetta kun saa muutenkin.

Mä yritän vältellä sitä sänkyyn menemistä liian aikaisin, koska minulla ainakin käy niin, että kun sitä seksiä on harrastettu, olen vain kiintynyt mieheen entistä enemmän. Olin just 4 vuotta ilman seksiä ja odotin sitä oikeaa jonka kanssa sitten näkisi, että siitä tulisi jotakin pidempikestoista eikä pelkkää seksisuhdetta. Tämä oli siis tämän kokemattoman nörttimiehen kanssa. No, niinhän siinä kävi, että taas jäin nuolemaan haavojani yksin ja tämä mies lähti maailmalle nauttimaan elämästä. Luulin, että hänkin olisi kiintynyt minuun enemmän, kun kerta oli hänen ensimmäinen seksikertakin.

Ap

Seksi aiheuttaa naisissa kiintymyksen tunnetta mutta samaa ei tapahdu miehelle. Mies haluaa seksiä mutta kiintyy muihin asioihin. Naiset helposti menevät tähän halpaan koska tosiaan seksi kyllä houkuttelee miehiä paikalle, laumoittain - mutta kiintymystä aiheuttaakin ihan muut asiat. Monelle miehelle se on päinvastoin niin, että seksiä kohden etenemeninen (ennen kuin sitä on saatu) pitää mielenkiintoa yllä mutta kun seksiä saa, siinä testataan onko mies ehtinyt kiintyä naisen muihin ominaisuuksiin. 

AP:lle: Villi veikkaukseni on, että käyttäydyt yli-innokkaasti ja näin ollen karkotat kiinnostuneet. Sinun pitää antaa miehen tehdä 50 prosenttia työstä. Joskus se tarkoittaa kärsivällistä odottamista sen sijaan, että järkkäät miehelle hauskoja ylläreitä tai peset hänen kalsareitaan ennen kun hän on sellaista palvelua ansainnut. 

Vierailija
25/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa miestä Instagramissa ja muualla. Poista yhteystiedot, äläkä enää katso koskaan miehen päivityksiä. Tuska siitä häviää taas ajan kanssa.

Vierailija
26/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani suorapuheisuudestani, mutta jos olisit hyvin kaunis, niin mies ei kykenisi jättämään sinua noin joka kerta. Olet todennäköisesti melko tavallinen, joka kerää kyllä seksikokemusten kerääjiä, mutta sitoutuminen pelästään sinuun on liian vaikeaa.

Vierailija
27/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on susiruma, jos miehiä ei kiinnosta. No, juopoille tuntuu kelpaavan helpommin. Yritä hengata niiden kanssa vaikka.

On minua kehuttu kauniiksi enkä tarkoita nyt juoppojen kehuja, mutta ihan kuin ylläni olisi kirous ettei kukaan kuitenkaan rakastu minuun tai halua kanssani mitään pidempiaikaista. Kukaan ei koskaan halua panostaa minuun samalla tavalla kuin minä heihin.

Ap

Ei kukaan

Ei koskaan

Juupa juu. Avaa silmäsi- olet niin omassa navassa vielä kiinni, että eihän tuohon mahdu ketään. Sinun ja nappasi välille.

Olet minusta aika nuorikin.

Itse tutustuin 36-vuotiaana. Nyt meillä on kolme lasta. Hieno perhe. Ja juuri se sopiva ukko ja akka.:)

Ei tarvita kuin se yksi juuri sopiva.

Ota ihan rauhallisesti. Kulje ja katsele ja ole utelias.

Vierailija
28/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kokemattomana nörttimiehenä alkoi ainakin ahdistamaan naisen päällekäyvyys ja himokkuus, olisin toivonut vähän maltillisempaa tahtia. Sitten tuli kriisit kun en tietenkään muka halunnut naista tarpeeksi eikä loppujenlopuksi tainnut edes uskoa että olin todellakin kokematon ja sen vuoksi pska jäykkänä. Se kun tuntuu olevan se mustavalko-oletus naisilla että miehellä on kanki tanassa ja valmis panemaan tai muuten ei ole kiinnostunut. Mies ei voi mitenkään kärsiä samanlaisista kompleksisista pulmista kuin naiset.

29/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen huomannut tämän kohta 6-kymppisen elämäni varrella, että miehet vaistoaa ja pelkää, jos heti ensi tapaamisella haet itsellesi loppuelämän kumppania. Älä ole aina kiltti, täytä toiveita, vaan totta kai hellyyttä ja kiltteyttä voi osoittaa, mutta tee selväksi, että sinulla on myös oma elämä. Tee selväksi, sama sinulle, haluaako mies jatkaa vai ei. Kummasti alkaa kiinnostamaan ihminen, joka ei olekaan varma nakki ja jolla on jopa ihan oma elämä.

Vierailija
30/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan nuori nainen vielä. Ehdit saada ja kokea elämässäsi vielä vaikka mitä tähtihetkiä. Nuole haavasi rauhassa. Uudet viritykset kehiin vasta kun sydänsurut on surtu. Aikaa on.

Vierailija
31/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Äläkä ole liian helposti saatavilla.

Vierailija
32/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42048 kirjoitti:

Ikävä kyllä olen huomannut tämän kohta 6-kymppisen elämäni varrella, että miehet vaistoaa ja pelkää, jos heti ensi tapaamisella haet itsellesi loppuelämän kumppania. Älä ole aina kiltti, täytä toiveita, vaan totta kai hellyyttä ja kiltteyttä voi osoittaa, mutta tee selväksi, että sinulla on myös oma elämä. Tee selväksi, sama sinulle, haluaako mies jatkaa vai ei. Kummasti alkaa kiinnostamaan ihminen, joka ei olekaan varma nakki ja jolla on jopa ihan oma elämä.

Osa miehistä tuntuu hakevan nimenomaan naista jolla ei ole mitään omaa elämää.

Vierailija
33/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan liian yritteliäs siihen, että löytäisit sen elämäsi rakkauden?

Vierailija
34/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vieläkin liian vaativa. Rima alas ja kelpuuta joku ruma ätmi niin löydät rakkauden.

Vierailija
35/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani suorapuheisuudestani, mutta jos olisit hyvin kaunis, niin mies ei kykenisi jättämään sinua noin joka kerta. Olet todennäköisesti melko tavallinen, joka kerää kyllä seksikokemusten kerääjiä, mutta sitoutuminen pelästään sinuun on liian vaikeaa.

Jättämäni nainen oli minun mielestäni ehkä liiankin kaunis ja tämä oli varmaan myös osasyy sille miksi karkasin, kun en kokenut ansaitsevani sellaista naista. Kun lähtee olemattomalla itsetunnolla sellaiseen leikkiin niin sen jälkeen kaikki poikkiteloiset pikkukapulatkin muuttuu suuriksi tukeiksi. Lyhenin varmaan sentin joka kerta kun nainen jostain minulle suuttui. No eipä tämä elämä hääppöistä nyt olekaan, yksinäistä lopun odottelua vaan mutta senpä itse valitsin.

Vierailija
36/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kokemattomana nörttimiehenä alkoi ainakin ahdistamaan naisen päällekäyvyys ja himokkuus, olisin toivonut vähän maltillisempaa tahtia. Sitten tuli kriisit kun en tietenkään muka halunnut naista tarpeeksi eikä loppujenlopuksi tainnut edes uskoa että olin todellakin kokematon ja sen vuoksi pska jäykkänä. Se kun tuntuu olevan se mustavalko-oletus naisilla että miehellä on kanki tanassa ja valmis panemaan tai muuten ei ole kiinnostunut. Mies ei voi mitenkään kärsiä samanlaisista kompleksisista pulmista kuin naiset.

Luovu naisista ja tilaa Kaalimadosta Kitty. Hyväksyy.

Vierailija
37/37 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiiiiiiiiivitttu mitä roskaa taas, toivottavasti tämä on baitti?!??

AP:lle terveisiä: Ujot nörttimiehet eivät julkaise Instagram-stooreja elämästään. Ujot nörttimiehet kaiken todennäköisyyden mukaan eivät edes ole Instagramissa, koska se on pinnallinen ekstroverttien leveilyäppi.

Miten te naiset olette näin kujalla? Tässäkin joku liukas pelimies on huijannut ap:ltä pillua jollain ihan naurettavilla tarinoilla jotka ei yhtään mätsää kyseisen pelimiehen persoonaan, ja täydestä on mennyt.

M39