Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan saada seksihalut ja rakkaushalut pois.

Miehille kelpaamaton
09.07.2022 |

En onnistu saamaan miehiä ketä haluaisin. Tuntuu pahalle olla kiimainen ja haluta rakkaussuhdetta kun en sellasta saa. En kelpaa miehille suhteeseen enkä edes enään seksiin. Tekee mieli luovuttaa miesten suhteen. Lopettaa ulkonäön parantamisen yritys ja vain nauttia ruuasta.
N 23

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi nuori ja sulla on paljon edessä. Löydät kyllä vielä haluamasi.

Kiitos, miten päästä yli siitä pahasta olosta kun tuntuu että luonteeni ei kelpaa. Olen aika ujo enkä ole alussa hyvä keskustelemaan.

Mulla on ollut myös ongelmana ujous, mutta se on helpottanut iän myötä. Joskus tuntui suorastaan tuskalliselta olla niin hellyyden ja seksin tarpeessa ja jäädä silti ilman naisten huomiota. Luonteessasi ei varmasti ole mitään vikaa, mutta sopivan ihmisen löytyminen voi kestää. Ota kuitenkin huomioon, että ollaksesi todella onnellinen on myös sen miehen luonteen sovittava kanssasi yhteen. Ehkä asian voisikin kääntää niin päin, että tapaamiesi miesten luonteet eivät ole olleet sulle sopivia.

Vierailija
22/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi nuori ja sulla on paljon edessä. Löydät kyllä vielä haluamasi.

Kiitos, miten päästä yli siitä pahasta olosta kun tuntuu että luonteeni ei kelpaa. Olen aika ujo enkä ole alussa hyvä keskustelemaan.

Mulla on ollut myös ongelmana ujous, mutta se on helpottanut iän myötä. Joskus tuntui suorastaan tuskalliselta olla niin hellyyden ja seksin tarpeessa ja jäädä silti ilman naisten huomiota. Luonteessasi ei varmasti ole mitään vikaa, mutta sopivan ihmisen löytyminen voi kestää. Ota kuitenkin huomioon, että ollaksesi todella onnellinen on myös sen miehen luonteen sovittava kanssasi yhteen. Ehkä asian voisikin kääntää niin päin, että tapaamiesi miesten luonteet eivät ole olleet sulle sopivia.

Ongelma on se että tykkään sosiaalisesta miehestä. Kerran olin ujon kanssa deitillä me vain istuimme hiljaa ennenkuin päädyimme sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän