Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan saada seksihalut ja rakkaushalut pois.

Miehille kelpaamaton
09.07.2022 |

En onnistu saamaan miehiä ketä haluaisin. Tuntuu pahalle olla kiimainen ja haluta rakkaussuhdetta kun en sellasta saa. En kelpaa miehille suhteeseen enkä edes enään seksiin. Tekee mieli luovuttaa miesten suhteen. Lopettaa ulkonäön parantamisen yritys ja vain nauttia ruuasta.
N 23

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut vain väärässä seurassa ja väärät kuvitelmat, että ulkonäkö merkitsee. Ei merkitse vaan kemiat ja geenien yhteensopivuus.  Omasi on siellä jossain, hänet pitää vain löytää tai hän löytää sinut. Kulje avoimin mielin ja ota kaverista kiinni, jos hänet tapaat. Nopeat syö hitaat. Tsemppiä. 

Vierailija
2/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Itse olen ihan saman kanssa kamppaillut. Ikävä kyllä apua tuohon ei Suomessa saa. Kävin useilla terapeuteilla ja sain todella kamalia ohjeita (ohjeistivat suhteen avaamiseen ja monisuhteisuuteen, polyamoriaan), ne veivät elämäni täysin raiteiltaan. Kaikki se hyvä mitä elämässäni oli, meni päin seiniä. Elämäni on aivan pilalla asian takia ja pelkkää kärsimistä päivästä toiseen. Voimia sinulle.

Yritän opetella olemaan yksin, mutta asia ei etene. Olen masentunut ja ahdistunut, haluaisin vain kaiken jo päättyvän, mutta en uskalla edes itseäni tappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paljonkin XL kokoinen? On sellaisiakin deittisovelluksia joissa haetaan xL-XXXL kokoisia.

Vierailija
4/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut. Itse olen ihan saman kanssa kamppaillut. Ikävä kyllä apua tuohon ei Suomessa saa. Kävin useilla terapeuteilla ja sain todella kamalia ohjeita (ohjeistivat suhteen avaamiseen ja monisuhteisuuteen, polyamoriaan), ne veivät elämäni täysin raiteiltaan. Kaikki se hyvä mitä elämässäni oli, meni päin seiniä. Elämäni on aivan pilalla asian takia ja pelkkää kärsimistä päivästä toiseen. Voimia sinulle.

Yritän opetella olemaan yksin, mutta asia ei etene. Olen masentunut ja ahdistunut, haluaisin vain kaiken jo päättyvän, mutta en uskalla edes itseäni tappaa.

Itse olen oppinut olemaan yksin ilman kavereita ja pärjään siinä hyvin. Olen ollut pettynyt toisiin naisiin etsiessä kaveria. Mutta olo ilman miestä on oikeasti kurjaa. En kuitenkaan halua huonoa miestä se on kaikista kurjinta.

Vierailija
5/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljonkin XL kokoinen? On sellaisiakin deittisovelluksia joissa haetaan xL-XXXL kokoisia.

Olen m-l kokoinen.

Vierailija
6/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos ja karstalle, ei kukaan hae kotoa. Nauti elämästä ja vaikka kesästä. Oma tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin kuin vain jaksat uskoa ja olla löydettävissä.  Koskaan ei tiedä missä tulee, milloin , kaikki parisuhteet perustuu sattumaan, aivan kaikki. 

Vierailija
7/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos ja karstalle, ei kukaan hae kotoa. Nauti elämästä ja vaikka kesästä. Oma tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin kuin vain jaksat uskoa ja olla löydettävissä.  Koskaan ei tiedä missä tulee, milloin , kaikki parisuhteet perustuu sattumaan, aivan kaikki. 

Juu niin pitäisi. Ollut vaan huono päivä kun tulin torjutuksi.

Vierailija
8/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niin pitäisi. Ollut vaan huono päivä kun tulin torjutuksi.

Kohti uusia pakkeja pää pystyssä. Miehet ei muut saakaan kuin pakkeja naisilta. Mutta kun tulee vastaan se oikea saa suudelmia. Näin kävi itsellekin, mutta sitten yksi tyttö vastasi tulisesti suudelmaan ja sillä tiellä ollaan vieläkin. Koskaan ei tiedä kenen kanssa kemiat natsaa. Voit olla sinäkin olet  sellainen ettei kelpaa kuin se itselle sopiva. Vika ei ole  siinä, ettet sinä kelpaa vaan siinä ettet ole löytänyt vielä oikeaa. Oikeaa kannattaa etsiä. 

Vierailija
9/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitäkin, joille ei ketään ole. Turha sitä on kuvitella ja toivoa turhia. Parempi kuihtua yksin.

Vierailija
10/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kun ehdotin miehelle muutaa ohjelmaa (rannalle menemistä, hän ei suostunut)kuin seksiä hän vastasi että emme etsi samaa(hän halusi silloin vain seksiä). Nyt kun ehdotin taas tapaamista hän sanoi ettei ole vain seksin perässä vain haluaa vakavampaa. En ymmärrä miehiä ollenkaan.

Vierailija
11/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain pettynyt kun luulin saavani seksiä ja miesseuraa. Hän otti vain yhteyttä vihjaillekseen kuinka en ole parisuhde materiaalia ja pelkkää seksisuhdetta hän ei halua. Vielä kehuu kuinka hän etsii suhdetta,pitää vissiin minua ihan lutkana. Vaikka olen aina halunnut rakkaussuhteen.

Eikö ole aika tyly jätkä.

Vierailija
12/22 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku mies ja mene äkkiä naimisiin, hääkakun syömisen jälkeen naisilta seksihalut katoaa nopeasti!!!!

Vierailija
13/22 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elää omaa elämää ja totutella tekemään asioita myös yksin ja samalla pysyä avoimena uusille kohtaamisille. Minä en ole edellisen eron jälkeen kahdeksaan vuoteen tavannut miestä, josta olisin kiinnostunut ja jonka kanssa kemiat ja elämäntavat kohtaisivat. Matkustelen, käyn kulttuuritapahtumissa ja festareilla yksin, enkä tien päällä murehdi, vaikka kumppania ei ole mukana. Joskus kotona kyllä mietin miten surullista on että, suorastaan pursuan rakkautta ja himoa myös, mutta ei ole ketään kenelle niitä antaisin. 

N35

Vierailija
14/22 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa elää omaa elämää ja totutella tekemään asioita myös yksin ja samalla pysyä avoimena uusille kohtaamisille. Minä en ole edellisen eron jälkeen kahdeksaan vuoteen tavannut miestä, josta olisin kiinnostunut ja jonka kanssa kemiat ja elämäntavat kohtaisivat. Matkustelen, käyn kulttuuritapahtumissa ja festareilla yksin, enkä tien päällä murehdi, vaikka kumppania ei ole mukana. Joskus kotona kyllä mietin miten surullista on että, suorastaan pursuan rakkautta ja himoa myös, mutta ei ole ketään kenelle niitä antaisin. 

N35

Juuri samoja sanoja olen käyttänyt. Että minä oikein pursuan hellyyttä, rakkautta ja himoa, mutta en löydä kohdetta kehen kaiken sen purkaisin.  Ja samalla tavalla minäkin menen ja elän elämääni, mutta jostain syystä mun kohdalle vaan ei ikinä osu molemminpuolista ihastusta. Todella surullinen oon tästä. Oikeastaan jo masentunut, mutta en uskalla sitä läheisilleni kertoa tai näyttää. Mä oon jo yli 40-vuotias sinkkunainen. 

15/22 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vaiheessa elämää pitää vaan olla kärsivällinen ja ymmärtää että aika harvoin saa just sitä ihmistä mitä haluaisi.Sulla on pitkä elämä edessäsi ja aikaa löytää sulle sopiva ihminen.Hän vaan joskus astelee sun elämään,sillon kun et etsi tai odotat kaikista vähiten.Toki on myös sun kriteereistä kiinni että löydätkö ketään niitä täyttävää.Tärkeintä on olla oma itsensä koko ajan ja olla feikkaamatta.Siihen tyyppiin on helppoa ihastua ja rakastua kun tietää mitä saa.Ei tuu mitään kinderiä josta paljastuu jotain ihan muuta sisältä kuin mitä antaa ymmärtää.

16/22 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Juuri samoja sanoja olen käyttänyt. Että minä oikein pursuan hellyyttä, rakkautta ja himoa, mutta en löydä kohdetta kehen kaiken sen purkaisin.  Ja samalla tavalla minäkin menen ja elän elämääni, mutta jostain syystä mun kohdalle vaan ei ikinä osu molemminpuolista ihastusta. Todella surullinen oon tästä. Oikeastaan jo masentunut, mutta en uskalla sitä läheisilleni kertoa tai näyttää. Mä oon jo yli 40-vuotias sinkkunainen. 

Sääliksi käy kun et löydä kumppania jolle pääsisit osoittamaan kuinka hyvä ihminen olet ja osoittamaan kuinka paljon rakkautta susta löytyykään.Pidä vaan leuka ylhäällä ja usko siihen että sullekin löytyy ihminen joka näkee sut sellaisena kuin olet rakastaen sua eniten maailmassa.

Vierailija
17/22 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kevätauringossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Sääliksi käy kun et löydä kumppania jolle pääsisit osoittamaan kuinka hyvä ihminen olet ja osoittamaan kuinka paljon rakkautta susta löytyykään.Pidä vaan leuka ylhäällä ja usko siihen että sullekin löytyy ihminen joka näkee sut sellaisena kuin olet rakastaen sua eniten maailmassa.

Hei kiitos sulle! Olet joskus aiemminkin vastannut mulle tosi kivasti. Valitettavasti itselläni ei enää kauheasti riitä luottamusta, että löytäisin joskus rakkauden, mutta kiitos kannustuksesta silti.

Vierailija
18/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi nuori ja sulla on paljon edessä. Löydät kyllä vielä haluamasi.

Vierailija
19/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi nuori ja sulla on paljon edessä. Löydät kyllä vielä haluamasi.

Kiitos, miten päästä yli siitä pahasta olosta kun tuntuu että luonteeni ei kelpaa. Olen aika ujo enkä ole alussa hyvä keskustelemaan.

20/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 kevätauringossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Hei kiitos sulle! Olet joskus aiemminkin vastannut mulle tosi kivasti. Valitettavasti itselläni ei enää kauheasti riitä luottamusta, että löytäisin joskus rakkauden, mutta kiitos kannustuksesta silti.

Älä anna periksi! Kyllä sullekin oma kulta löytyy 🙂. Oot hyvä ihminen ja hyvä löytää hyvän luo. Mulla on vahva intuitio että löydät hyvän miehen. Usko vaan itseesi! Käytä nyt aika siihen että kokoat itsesi ehjäksi ja kauniiksi. Tee sellaisia asioita mistä tykkäät, joista tulee hyvä mieli. Hyvä mieli ruokkii itsetuntoa ja se taas eheyttää sisältä. Kun on ehjä ja kaunis,vetää miehiä puoleensa. Tsemppiä sulle 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän