Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuminen ja kostuminen

Vierailija
09.07.2022 |

Siis aivan ihana tunne, kun mies kiihottuu jo siitä kun pillu on tosi märkänä. Huudan niin kuin hyeena kiimoissani. Ja se innostuttaa miestä, se on vielä ihanempaa kun mies hyväilee märkää pillua. 😉 Nyt ei saisi ajatella seksiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko saada tänä iltana?

Vierailija
2/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuppaa käymään niin, että vaikka haluisin hyväillä tyttöystävän ihanaa, kosteaa pimppaa kauan, oon niin touhutipoissa kipeenä pystyssä, että en malta olla työntymättä. Hän haluu sitä kans, mutta haluisin silti jatkaa pitempään. Jo se, kun tyttöystävä nostaa peppua selällään niin, että saan vedettyy pikkuhousut pois, saa mut valtavasti haluamaan päästä jo työntelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on aina niin kiire yhdyntään etten ehdi koskaan kiihottumaan niin paljoa että olisin kunnolla märkä. Usein jopa niin kuiva vielä että sattuu hiukan kun mies tulee sisään.

Vierailija
4/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehellä on aina niin kiire yhdyntään etten ehdi koskaan kiihottumaan niin paljoa että olisin kunnolla märkä. Usein jopa niin kuiva vielä että sattuu hiukan kun mies tulee sisään.

No älä anna sen mennä niin. Seksin ei kuulu tuottaa tuskaa. Tarpeeksi paha jo se, jos tuntuu vain vähän kivalta.

Vierailija
5/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minulla olisi tuollainen nainen. Omani ei meinaa syttyä seksiin millään vaikka olen nuorempi komea mies. Mikä ihme siinä voi olla ettei 54-vuotias kaunis ja hoikka nainen ei meinaa syttyä. Aiemmat naiseni on olleet kyltymättömiä mutta nykyinen ei. Pitää varmaan jättää se kun seksi ei kinnosta. Muuten on kaikki kunnossa niin ihmetyttää...

Vierailija
6/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut???

En todellakaan alkais tollasen miehen kanssa mihinkään. Naisen pitää vaatia itselleen nautintoa!

Vierailija
7/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kärsimättömiä miehiä. Nautin jo nuoresta lähtien siitä, kun tyttöystävä kävi kuumana pillu märkänä ja itse vain lykkäsin naimisen aloitusta. Ekaa kertaakin lykkäsin kuukaudella, kun tavattiin vain viikonloppuisin hänen kotonaan.  Kun sitten vihdoin suostuin repi  hän minut väkisin päälle, otti minut ja tuli muutamalla työnnöllä rajusti. Siitä lähtien opin  vedättämällä pitkittämään yhdynnän aloitusta, koska toisen kiiman nostatus tuntui niin hienolta ja koska sillä varmistin hänen orgasminsa naimalla. Sitä paitsi muuten olisin itse tullut liian nopeasti. Helpotti huomattavasti ajoitusta ja sitä  paitsi  toisen saaminen kiimasta sekaisin oli aivan taivaallista.  Olen koko pitkän parisuuhteen ajan vedättänyt orgasmien antoa aina kun aistinut, että on mahdollista. Oikein pitkän vedätyksen jälkeen tuntunut, että lähtenyt ihan käsistä. Ei ole vaimo koskaan valittanut, kun on toipunut elävien kirjoihin. ;)))

Vierailija
8/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kärsimättömiä miehiä. Nautin jo nuoresta lähtien siitä, kun tyttöystävä kävi kuumana pillu märkänä ja itse vain lykkäsin naimisen aloitusta. Ekaa kertaakin lykkäsin kuukaudella, kun tavattiin vain viikonloppuisin hänen kotonaan.  Kun sitten vihdoin suostuin repi  hän minut väkisin päälle, otti minut ja tuli muutamalla työnnöllä rajusti. Siitä lähtien opin  vedättämällä pitkittämään yhdynnän aloitusta, koska toisen kiiman nostatus tuntui niin hienolta ja koska sillä varmistin hänen orgasminsa naimalla. Sitä paitsi muuten olisin itse tullut liian nopeasti. Helpotti huomattavasti ajoitusta ja sitä  paitsi  toisen saaminen kiimasta sekaisin oli aivan taivaallista.  Olen koko pitkän parisuuhteen ajan vedättänyt orgasmien antoa aina kun aistinut, että on mahdollista. Oikein pitkän vedätyksen jälkeen tuntunut, että lähtenyt ihan käsistä. Ei ole vaimo koskaan valittanut, kun on toipunut elävien kirjoihin. ;)))

Mulla sama. Vaikka kuinka seisoo kipeänä ja tulee kiimatippaa terska punaisena tykkään edgettää tyttöystävää ja itseäni. Hän tykkää katsella selällään kun kärvistelen kulli kattoa kohti ja nauttii suloisesta kidutuksesta kun pidän häntä yhden tai kahden kosketuksen tai lipaisun päässä hekumasta. Lantio liikkuu ylös alas ja voihketta tulee silmät kii. Pakko välillä hieraista nykivää pötköä, mutta yritän olla laukeamatta tai työntymättä sisään mahdollisimman kauan. Kun teen sen edgetyksen jälkeen saadaan kummatkin, minä ja tyttö, yhdellä nykäyksellä supistelevaan kostean ihanaan sisään. Tuntuu, että sisuskalut irtoaa ja kivekset lähtee spermaryöppyjen mukaan, tulee niin voimakas orgasmi.

Vierailija
9/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Vaikka kuinka seisoo kipeänä ja tulee kiimatippaa terska punaisena tykkään edgettää tyttöystävää ja itseäni. Hän tykkää katsella selällään kun kärvistelen kulli kattoa kohti ja nauttii suloisesta kidutuksesta kun pidän häntä yhden tai kahden kosketuksen tai lipaisun päässä hekumasta. Lantio liikkuu ylös alas ja voihketta tulee silmät kii. Pakko välillä hieraista nykivää pötköä, mutta yritän olla laukeamatta tai työntymättä sisään mahdollisimman kauan. Kun teen sen edgetyksen jälkeen saadaan kummatkin, minä ja tyttö, yhdellä nykäyksellä supistelevaan kostean ihanaan sisään. Tuntuu, että sisuskalut irtoaa ja kivekset lähtee spermaryöppyjen mukaan, tulee niin voimakas orgasmi.

Näin juuri veliseni, parasta positivista vallankäyttöä mitä mies voi tehdä ja nainen kiittää.  Ihan parasta. 

Vierailija
10/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni yksi kiihottavimmista asioista lienee se, kun satun näkemään selkeästi, että joku nainen, vaikka tuntematonkin, on kiimassa, mutta molemmilla on siinä tilanteessa vaatteet päällä, eikä seksin harrastaminen tulisi kyseeseenkään.

Sillä hetkellä en välttämättä siinä tilanteessa reagoi vielä mitenkään, mutta jälkikäteen alkaa mielikuvituksessa pyöriä, että mitä kaikkea mahtoi naisen ajatuksissa pyöriä, miten hän mahtoi siinä tilanteessa kehoni nähdä, sanomiseni kuulla ja niin edelleen. Ja kaikista kiihottavinta on se, kun näen naisen luonnollisten eläimellisten viettien vallassa ja erityisesti asiassa, jonka toteuttaminen on, erityisesti naisten kohdalla, ollut sosiaalisesti kontrolloitua ja monilta osin kiellettyä.

Vierailija
11/14 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa minulla olisi tuollainen nainen. Omani ei meinaa syttyä seksiin millään vaikka olen nuorempi komea mies. Mikä ihme siinä voi olla ettei 54-vuotias kaunis ja hoikka nainen ei meinaa syttyä. Aiemmat naiseni on olleet kyltymättömiä mutta nykyinen ei. Pitää varmaan jättää se kun seksi ei kinnosta. Muuten on kaikki kunnossa niin ihmetyttää...

Valele 54-vuotias kaunis ja hoikka nainen ensin bensalla ja sytytä sitte tulitikku.

Poista myös seuraavaksi ei-sana tuollaisesta lauseesta.

Vierailija
12/14 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuppaa käymään niin, että vaikka haluisin hyväillä tyttöystävän ihanaa, kosteaa pimppaa kauan, oon niin touhutipoissa kipeenä pystyssä, että en malta olla työntymättä. Hän haluu sitä kans, mutta haluisin silti jatkaa pitempään. Jo se, kun tyttöystävä nostaa peppua selällään niin, että saan vedettyy pikkuhousut pois, saa mut valtavasti haluamaan päästä jo työntelemään.

Tekee minunki mieli sisään. Sieltä pimpsulista voi vetäytyä välillä ja vaikka nuolla tyttöystävää tai suudella ja liikkua vähän päällä koko vartalolla, dominoida pehmeästi tolla tavalla ja kiusoitella. Hän rakastaa tota ja ite kiihotun hänen nautinnosta valtavasti.

Vierailija
13/14 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on mallia heti valmis ja liukas kuin suihkusaippua sille päälle sattuessaan. Oikein valuu sieltä (joskus harvoin kun olen sitonut pylly pystyyn asentoon ja kiusannut riittävästi, niin on oikein pillusta valahtanut lakanoille kunnon tippa tai pari kiimanestettäkin). Rouva on niin malttamaton, että pitää samantien saada kulli sisälle ja ei kaipaa mitään pitkiä hieroskeluita vaikka kuinka aina yritän hidastella. Välillä harmittaa, kun olisi kiva pidätellä tai edgetelläkin, toisaalta aivan huimaa työntyä siihen halukkaaseen pilluun. molempi parempi.

Vierailija
14/14 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on mallia heti valmis ja liukas kuin suihkusaippua sille päälle sattuessaan. Oikein valuu sieltä (joskus harvoin kun olen sitonut pylly pystyyn asentoon ja kiusannut riittävästi, niin on oikein pillusta valahtanut lakanoille kunnon tippa tai pari kiimanestettäkin). Rouva on niin malttamaton, että pitää samantien saada kulli sisälle ja ei kaipaa mitään pitkiä hieroskeluita vaikka kuinka aina yritän hidastella. Välillä harmittaa, kun olisi kiva pidätellä tai edgetelläkin, toisaalta aivan huimaa työntyä siihen halukkaaseen pilluun. molempi parempi.

Jep, ja sit voi syöksyn jälkeen jäädä sisään ja jatkaa hitaammasti työntöjä, siinä ei veltostukaan ja tulee pienempiä orgun väristyksiä. Samalla nälkäisesti suudellen häntä. On nii kova ja valmis uudelle ja kauemman kestävälle aktille ja kiihdyttää. Hyvitän mun laukeamisnopeutta, vaikkaki tyttökaveri sanoo, että hän nauttii siitä kovasta panosta ja mun nopeudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän